syklitengutt Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hvordan aktiverer jeg dette? Har lvl 55 nå men finner ikke noen måte å aktivere dette på?
iNTEGRALiS Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Tror ikke det finnes på PC-versjonen.. Bare konsoll :\
syklitengutt Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Det er jo no dritt... så når du er lvl 55 er det ikke stort mer å gjøre... Kjipt
akristina92 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hva med å faktisk spille spillet? Hvis det å nå level 55 var det eneste som holdt deg i gang med CoD4 multiplayer så virker det ikke som om det er noe for deg. Prøv heller et MMORPG-spill. Men for å svare skikkelig så har du jo en haug med achievements å gjennomføre.
syklitengutt Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Er nok ikke bare derfor jeg spiller cod, liker det godt, som bf2, men må innrømme at lvl var noe jeg strebet etter. Og når jeg da leste om prestige mode ble jeg veldig glad. Kjipt at dem har utelatt noe slikt på pc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå