Gå til innhold

IFPI fortsetter korstoget


Anbefalte innlegg

Er ikke enig i analogien din der.

 

Veivesenet er betalt for å gjøre en jobb, og hvis en selger ikke leverer et produkt som lovet, er det naturlig at vedkommende må gjøre det godt på en eller annen måte.

 

I dette tilfelle her er situasjonen en helt annen: jeg er kunde, mens ISP er leverandøren/selgeren. Da lurer jeg på: Hvor kommer IFPI og platebransjen inn? Hvis de ønsker noe slags filter får de i det minste betale det selv, og jeg godtar heller ikke at trer sensur nedover ørene på folk, så det får isåfall være frivillig. F.eks kan IFPI tilby et gratis filter som nettbrukere selv kan installere på PCen sin. Dermed kan f.eks. foreldre installere noe slikt på PCen som ungene bruker, hvis de er redd de driver med masse piratkopiering.

 

Men de trenger ikke lage noen linux-versjon til meg, for å si det slik :p

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt salgskonsept for hvem?

Hvor mange tror du kan tjene noe som helst på den måten?

Hvis dette var så fantastisk godt så er det jo merkelig at ikke alle artister kjører den varianten ;)

ser ut som om nin gjør det ganske godt spør du meg.

Nettopp.

Men tenk på all hypen de har fått. For å ikke nevne hvor store disse er fra før.

Microsoft og f eks Adobe bruker også samme strategi (sperrer ikke fullstendig ute piratkopier eller bruker enkel knekkbar beskyttelse for å tjene penger på at folk bruker produktene i jobbsammenheng).

Det funker fint for en håndfull av de aller største. Alle andre går konk...

Endret av filter69
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...