Gå til innhold

Forslag til spill i påskeferien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags maskinvare har du? Hvis du skal på hytta er det kanskje ikke allverdens kan jeg tenke meg, men hvis det blir hjemmeferie er jo mulighetene normalt straks større.

Jeg koser meg med Call of Duty 4 nå om dagen, og kan trygt anbefale det hvis du liker litt action. Ellers har du jo Football Manager om du vil slappe litt mer av (og om du liker fotball selvfølgelig). Crysis er mye bedre enn jeg forventet (forventet FarCry-nivå, så kanskje jeg hadde lave forventninger). Et godt rollespill kan jo være noe å fordrive tiden med?

Skrevet (endret)
Hva slags maskinvare har du? Hvis du skal på hytta er det kanskje ikke allverdens kan jeg tenke meg, men hvis det blir hjemmeferie er jo mulighetene normalt straks større.

Jeg koser meg med Call of Duty 4 nå om dagen, og kan trygt anbefale det hvis du liker litt action. Ellers har du jo Football Manager om du vil slappe litt mer av (og om du liker fotball selvfølgelig). Crysis er mye bedre enn jeg forventet (forventet FarCry-nivå, så kanskje jeg hadde lave forventninger). Et godt rollespill kan jo være noe å fordrive tiden med?

Skal være hjemme :p Q6600, 2GB ram, 8800GTS SLI

Endret av Terje22
Skrevet
AoC beta.

Må være dårligste forslaget hittil, tror ikke du er helt klar over hvordan det fungerer.

Jeg planlegger å prøve The Witcher iallefal.

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Kjæresten reiser til Brasil i påskeferien, så får vel litt mer tid enn vanlig. Har i den anledning kjøpt two worlds jævlig billig på steam. Aner ingenting om spillet, men det kosta 50 spenn, så jeg bare tok det :) Kommer sikkert til å prøve det i noen timer ;)

Skrevet

Diablo 2 er ett flott kosespill.

Eller så kan du teste trials på div. onlinespill, star wars galaxies(som jeg forørvig tok en trial på, og liker ganske godt så langt)

Lotr: Online funker vel, er vel trial i 7 dager.

Skrevet
Kjæresten reiser til Brasil i påskeferien, så får vel litt mer tid enn vanlig. Har i den anledning kjøpt two worlds jævlig billig på steam. Aner ingenting om spillet, men det kosta 50 spenn, så jeg bare tok det :) Kommer sikkert til å prøve det i noen timer ;)

Jeg kjøpte det også på helgetilbud! Jeg er utrolig imponert! Har ikke spilt noen RPG-spill før, så dette var en utrolig god overalskelse :D

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Klikka bare på pcn min. Vet den er god nok, men får sånn dritt "ikke send" "send" feilmelding så klikker det. Kommer slik at jeg ser logoen over hele skjermen, men det er alt. møkk! :( ser så fett ut, så får jeg ikke spilt!

Skrevet (endret)

Spørs jo helt hva du liker, men her er noen bra forslag:

Action: Crysis(anbefales veldig), eller Bioshock(også veldig bra), Just Cause, Stranglehold, Timeshift, STALKER, Gears of War, Scarface, Kane and Lynch.

Krigsspill/Action: CoD 4, Medal of Honor Airbourne

Strategi: World in Conflict, Company of Heroes

Bilspill: Test Drive Unlimited(anbefales veldig), Colin Mcrae Dirt(også veldig bra, men er mer rally)

Rollespill: Elderscroll Oblivion(Et av det beste spillet jeg noensinne har spilt), The Witcher.

Veldig mange bra spill som er ute noe, det eneste problemet er valget :p

Endret av MrLG
Skrevet

Neverwinter Nights 1&2 med ekspansjoner.

Jeg skal forøvrig kose meg med sid meier's Pirates :D

Jeg har homeworld 2 liggende, det kan også bli morsomt.

Så jeg skal slå til med litt eldre spill, siden jeg liker de best!

Skrevet
2 netters lan nu, lets gogo Diablo 2 :D

For en kjempegod ide. Hadde jeg hatt en ledig uke som jeg kunne stengt meg inne hadde jeg spilt d2 lod. Kos deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...