Lefse Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 (endret) Bestilte Biler, Rottatouille og Matrix trilogien på mandag, i dag dumpa de ned i postkassa. Gleder meg til å se de. Er gøy å få pakke. Endret 13. mars 2008 av Lefse
dabear Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Gled deg til Rottatouille, den er hysterisk morsom, til og med for en ungdom som meg
Gunfreak Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 hvis jeg skulle lage en gledens post hver gang jeg fikk noe i post kassa måtte jeg lagd en hver dag
dabear Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Gunfreak; prøver du fortelle meg at du er glad i å betale regninger?
Lefse Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 hvis jeg skulle lage en gledens post hver gang jeg fikk noe i post kassa måtte jeg lagd en hver dag Så du bestiller nye ting hver dag altså? Må bli dyrt i lengden.
Gunfreak Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Gunfreak; prøver du fortelle meg at du er glad i å betale regninger? nei snakker om pakker hvis jeg skulle lage en gledens post hver gang jeg fikk noe i post kassa måtte jeg lagd en hver dag Så du bestiller nye ting hver dag altså? Må bli dyrt i lengden. Ja mer eller mindre, er jo ikke så dyrt da en film her en film der, noe miniatyrer der noe airsoft saker her osv.
Lefse Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Nå er det ikke hver dag jeg får ting i posten, spesielt ikke 5 filmer samtidig, så følte for et lite gledesutbrudd.
Gunfreak Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 I dag fikk jeg en magnetisk oppbevarings boks og 190 figurer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå