Gå til innhold

AKG K 416 P eller AKG K 412 P?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her er litt erfaren med AKG K 416 P og/eller AKG K 412 P...??

Hvilke er mest bass i ??

hvilke ser best ut til ''skolebruk'' ?

hvilke råder dere meg til å kjøpe??

 

AKG K412 P: k412p44ec5616c8b41-564x376.jpg

 

 

 

AKG K 416 P : Image___K_45bf7e5026a68-564x376.jpg

Endret av HGTtec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann du , den vesentlige forskjellen på disse er at AKG K412 er åpen og AKG K 416 er lukket , med andre ord så vil K 416en isolere mye bedre , noe som er praktisk , men igjen så er de størren en AKG k 412 som er på størrese med Koss Portapro, nå har jeg ikke hørt disse , men vist jeg var deg ville jeg nok gått for K 416 :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Isteden for å lage ny tråd hiver jeg meg på denne "gamle" tråden :)

 

Trådstarter... kjøpte du 416 eller 412?

Vurderer selv 416 og er litt nysgjerrig på lydkvaliteten?

 

Jeg vurderer 416 framfor 412 siden jeg ikke kan fordra personer med åpne headsett ala portapro som spiller med full guffe på MP3-spilleren sin ;)

Lenke til kommentar

Har kjøpt k416p og er godt fornøyd :)

 

Hører fortsatt lyder fra dem med tilnærmet null støy i rommet, men dette er på fullt volum med iPod Nano (3 Gen.)... Tror ikke det vil være et problem i en buss eller lignende der det er bakgrunnstøy.

 

Men er langt framfor Portapro på både lydkvalitet og så klart isolering av støy begge veier :) Samt at de er behagelige å ha på...

Lenke til kommentar

Vel, hvordan man opplever lyd er jo litt individuelt og kommer jo annpå hva du parrer de med...

 

Men jeg personlig synes lyden er meget bra til den prisen... Bra med bass uten den er overdrevet ala portapro.

 

Og de spiller høyt nok med nano (3 gen.), og disse er jo ikke kjent for verdens beste forsterker eller var det denne EU-Sperren?

 

Hadde k24p før, og k416p er etter min mening hakket vassere på detaljer... :)

 

+Detaljer og fin lyd med definert bass

+Lukket konstruksjon

+Bra utseende

+Bra komfort

+Komfort (kan ha dem på lenge uten å føle ubehag)

+Volumkontroll på ledning

 

-For min del litt vanskelig å få dem til å sitte optimalt på øret, men så har kanskje jeg litt større ører enn gjennomsnittet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...