Gå til innhold

Portrett av Coenbrødrene (gjennomgang av alle filmene)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mogeleg å få litt grunngjeving? eller er det berre filmsmaken din som ikkje tilsvarar at Ladykillers skal falle i smak?

 

Eg har sett filmen to eller tre gongar no, og diggar den like mykje kvar gang. Har vist den til mange kompisar med forskjellege filmsmakar og alle har blitt særs positivt overraska... Kvifor enkelte skal ha den til å vere så dårleg, har eg enda til gode å forstå.

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar

Er det ikkje eit Coen-manuskript? Eg tykkjer uansett at filmen har eit Coen-preg over seg. Stemninga gjennom filmen tilsvarar også coen-kvalitet og plotet for min del syntest eg var veldig interessant. Eg kjeda meg ikkje eit lite sekund gjennom filmen. Sjølvom eg syntest både Lebowski og Burn After Reading er betre komediar, ligg ikkje Ladykillers langt under. Slutten var hvertfall veldig coen-ish. Så er det jo heller ikkje til å stikke under ein stol at filmtittelen er fabelaktig i forhold til korleis filmen endar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har bare sett 6 av Coen-filmene. Etter å ha digget O Brother, Where Art Thou?, Fargo, No Country for Old Men og Burn After Reading var forventningene høye til The Big Lebowski. Dessverre skuffet denne voldsomt i mine øyne, er nok ikke helt min type film antakelig. Steve Buscemi og John Goodman er veldig kule, men Jeff Bridges sin karakter klarte jeg ikke å bli like begeistret over.

 

Holder No Country for Old Men og Fargo på topp så langt, men tror førstnevnte trenger et gjennsyn snart.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Av det jeg har sett blir min rangering:

 

1. The Big Lebowski 10

2. Miller's Crossing 9

3. No Country for Old Men 9

4. Barton Fink 9

5. Blood Simple 8.5

6. Fargo 8

7. The Hudsucker Proxy 7

8. O Brother, Where Art Thou? 7

9. Burn After Reading 6

 

EDIT: Så akurat Miller's Crossing, denne likte jeg VELDIGT bra, ble nesten topp karakter

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...