Bulletus Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Viss jeg ikke trenger dem trillion tingene pc kan da, hva bør jeg velge da? Viss jeg tenker bare på spill, går jeg seff for konsollene Selvfølgelig Det er ditt valg , hvis du bare skal spille bilspill, arcadespill og tredjepersons shootere - er konsollen som spikret for deg. Men hvis du liker mangfold , SKIKKLIG action og vil ha kampen innpå kroppen i COD4 , cs source , spille strategi , MMOs og rpg i tillegg til alt du kan på konsoll - ja da er PCn best. Lynraske bevegelser/nøykatighet og headshot er liksom ikke konsollenes sterkeste side Legg merke til hitboxen på FPS konsollspill , blir liksom ikke like hardcore som på PC MEN ! Har man ikke mer enn 2-3000 kroner , er konsoll selvsagt et godt valg , jeg skal innrømme dette Du leste meg som ett kart der! men jeg elsker fps til konsoller Akkurat pr.idag har jeg 15160 kills og 6340 deaths på Call of Duty 4 Kan ikke si jeg er så noob i fps på konsoll nei Hadde du spilt med konsoll i PC-versjonen av Call of Duty4 , hadde du blitt grise-eid !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå