Gå til innhold

Hårreisende forskjell mellom nettbutikker på samme bærbar-PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jo at jeg ikke er oppdatert på bærbar fronten. Prisene har falt voldsomt hvis man får en såpass sprek maskin for 3188,-!

Skrevet

Er vel san på dei meste nettbutikkane vel, lønner seg alltid og sjekke ut litt før ein kjøper der er prisguiden på hw.no veldig godt og sjekke ut div priser

Skrevet
ifra hvor?

Her har du prisen på den i prisguiden.

link

Ja men hvis du går inn på butikkene får du ikke kjøpt den da det er ingen kjøp knapp og det står følgende "Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt"

Skrevet

Bestilte en fra Multicom mens det enda var kjøp knapp , fikk ordrebekreftelse etter en liten stund , men etter 2,5 timer kom det mail om att ordren min var slettet pga. maskin utgått.

Skrevet
når skal dere lære dere at dere ikke får det dere bestiller når man SER det er feilprisa. det er NO WAY den koster 3300.-

er vel ingen grunn til å ikke forsøke hender ofte man får varen

Skrevet

fikk også mail fra multicom, varen utgått, bestilling slettet

skam dere... fjern varen fra sidene deres da.. så frem til en ny bærbar pc jeg nå

Skrevet

Slike priser er ofte feilpris fra grossist så det kan ikke butikken gjøre noe med, de kansellerer orderen og det står på sidene at de tar forbehold for feil. Når noe er for godt til å være sant, så er det ofte feilpris.

~ Mortis360

Skrevet
"Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel."

Slike forbehold er (heldigvis - ovenfor forbrukere) ikke verdt strømmen som ble brukt for å vise dem det sekundet man leser dem engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...