Gå til innhold

[Wii] Super Smash Bros Brawl Friend codes


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å få til "With Anyone" matches rimelig kjapt (aldri mer en 1-2 min) og har bare merket nevneverdig lag en gang. Har ikke fått til noen friends matches enda da jeg ikke har hatt så mye tid i det siste, men regner da vel med at det vil være mindre lag da.

Lenke til kommentar

Litt sent å svare kanskje, men har tenkt å smurfe meg innpå om et kvarters tid :)

 

ser at en eller annen "Stig" er online. Kjipern at det ikke går å sende mld til hverandre på wifi, så om "Stig" vil legge meg til på msn er det bare til å sende en pm!

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

Flotte kamper, dere! Jeg skulle brukt PT mer, R.O.B er ikke så god til aerial fighting.

 

JEXT: Du sloss godt som vanlig, Lucario can be a bitch! Hehe. Med de aura-kulene (er det ikke det det er?) som du sender kan det være vanskelig å komme seg vekk etter en beating fra den andre spilleren. Kommer jeg i nærkamp med deg er du en utfordring!

 

Stig: Hmmmmmmm, taktikken din virker utrolig bra, de missilene og skuddene som fløy fra den ene kanten til den andre var vanskelig å takle i en heated battle. Da jeg prøvde flere ganger å få tatt deg litt rullet Samus vekk..! Det var KJEMPEIRRITERENDE! Hehe. Skulle gjerne sett deg gjort litt mer enn bare å stå og sende ting da, men men. Taktikk er taktikk..!

Endret av Olav93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...