Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil til ca 20 000?


sull

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har to spørsmål for dere her i kveld.

 

1) Jeg har en Ford Mondeo 2.0 1994 233 000 km, hva mener der er rimelig pris å selge den for ?

 

2) Etter jeg selger denne bilen pga den rett og slett har et sykt bensinforbruk, tenkte jeg å kjøpe en ny bil i prisklassen 20 000 kr. Kriteriene for denne bilen er: God plass i førersete da jeg er 1.93 og litt bred over skuldrene. Lite drivstofforbruk ( diesel? ), ikke se ut som et takras.

 

På forhånd, takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke kjøpt diesel bil for 20000, se etter en liten bil med liten bensin motor.

Du kan jo prøve og ta service på bilen din skifte motor og gir olje, tennplugger og ledninger, luftfilter, bensinfilter sjekk om hjula spinner fritt(heng i bremser hjullager) er jo tross alt en 2l fwd bil du har og den skal ikke bruke så mye.

Lenke til kommentar
Må ikke være dieselbil ;)

En billig bil kan vel være en Nissan Micra, Opel Corsa, etc. Men du sa du var rimelig høy og brei over skuldrene. Selv har muttern en Opel corsa C(2001MOD) og jeg er selv 1.95 og rimelig brei over skuldra. Får fint plass i en Corsa! Men andre biler som f.eks varebiler ala Peugeot Partner, WV touran, etc.

 

Du må jo nesten bare se ann behovet da, og prøve litt forskjellige biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...