Gå til innhold

HOLMS?.....WTF!?

aldrimerforum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg syns er dårligere enn Holms og Hotel Cæsar er Big Brother. (Robinson, Farmen, Idol ++ kommer der nedi de også). Når skal nordmenn lære seg å lage bra TV? Eneste brukenes som er norskprodusert er nyhetene men de begynner å tape seg de også (ligner mer og mer på se & hør).

Skrevet
Eneste jeg syns er dårligere enn Holms og Hotel Cæsar er Big Brother. (Robinson, Farmen, Idol ++ kommer der nedi de også). Når skal nordmenn lære seg å lage bra TV? Eneste brukenes som er norskprodusert er nyhetene men de begynner å tape seg de også (ligner mer og mer på se & hør).

:woot: I agree :yes:

Skrevet

Torsdags klubben er jo norsk ^_^

og reality seriene er ikke norske.... eller..... ikke allle reality seriene er norske.... 71 grader nord er norsk :roll:

Skrevet

Jeg hater hun jenta som spiller i Holms, og programmet er heller ikke noe morsomt. Men, man trenger jo ikke å se på TV hele dagen, 2 timer i uka holder :)

Skrevet

:woot: I agree :yes:

/Me 2 :woot:

Skrevet
Hvordan i he|vette har programmet "Holms" i det heletatt fått sendingstid på TV2? blir bare stående å gape over at det virkelig går an å lage noe så dumt!

Helt enig. De overspiller og snakker etter manus så det griner. Er jævlig dårlig.

Skrevet

Han trodde kanskje folk fikk mer lyst til å se på det da?

så forresten reklame i et blad om den "nye karakteren i holms" omg jeg fikk krampe. "Han er kjempe gal, kjempe crazy og er skilt og er rørlegger hohohooho og finner på masse crazy crazy sprell eller no" hahaha. ha.ha.

Skrevet

Holms er den største søppelserien som har hatt spilletid på norsk tv siden 7 søstre... leser rett av manus og jenta er en udugelig lobotomert fjortis fa3n som kun har fått jobben fordi faren er med å lage serien og hun kanke spille for 5 flate øre

Skrevet

Har til gode å se en god norsk serie.

Alt er jo bare piss på TV2 og TVNorge for tiden.

Har ikke giddet å se ferdig en hel episode av noen norsk serie siden 1998.

Fatter ikke at så mange ser på TV2 og TVnorge.

Det eneste som er verdt å se på TV for tiden på de norske kanalene er:

-Nyheter av og til

-Mediemenerne

-Av og til noen gode dokumentarer, men ikke på TVN...

-Ca 1 god film i måneden

-Presidenten

-Sopranos (men lenge til nye episoder)

-Futurama

-X-files (av gammel vane)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...