Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke startet Thunderbird


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker du Norman antivirus?

Den detekterer fila som ett virus av typen Vapsup.gen2.

 

Om så er tilfelle så er det bare å vente på en oppdatering fra Norman eller rett og slett slå av Norman, og deretter gjenopprette fila fra karantene.

 

Ja, jeg bruker Norman.

 

Betyr det at jeg ikke kan bruke Thunderbird i sammen med Norman ?

Lenke til kommentar
Neida, du må bare vente til Norman får lagt ut en oppdatering som retter opp problemet.

 

Jeg regner med at problemet vil ramme flere tusen brukere imorgen, så Norman bør vel få lagt ut en oppdatering snarest.

 

Man kan komme seg rundt problemet ved å legge til filbanen for Mozilla Thunderbird (typisk "c:/Programfiler/Mozilla Thunderbird/" i Normans eksklusjonsliste (finnes under Konfigurasjonsredigering | Norman Virus Control | Felles innstillinger | Utelatelsesliste).

 

 

... og så må man huske å fjerne linja om et par dager... :)

Lenke til kommentar
Man kan komme seg rundt problemet ved å legge til filbanen for Mozilla Thunderbird (typisk "c:/Programfiler/Mozilla Thunderbird/" i Normans eksklusjonsliste (finnes under Konfigurasjonsredigering | Norman Virus Control | Felles innstillinger | Utelatelsesliste).

 

 

... og så må man huske å fjerne linja om et par dager... :)

Takker for dette tipset, funket fint -det eneste jeg måtte legge til på utelatelselista var denne stien: (for å få installert ny Thunderbird)

C:\Documents and Settings\bruker\Lokale innstillinger\Temp

 

Og den siste som jeg la til slettet jeg etter nyinstallering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...