generalBox Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 hei. jeg har en karakter på wow som blei banna under power leveling. 72 timers bann. jeg har fått med meg at PL er ulovelig. men kan man få perm bann pga dette?
Josso Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Vil vel heller tro at du var heldig, da jeg mener og huske at en av mine kompiser blei perm banna for sånn powerleveling greie.
cs_ Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Ja, du kan bli permbanned. Ville ikke fortsatt hvis jeg først har fått en advarsel.
Skagen Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
heimnes Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 En venn fikk det samme som deg. Advarsen og 72t ban. Hvis han gjør noe ulåvelig igjen så er det perm ban.
Grievdus Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hvorfor er power lvling ulovelig? Det er jo ikke juks?
Tor-Bjarne Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hvorfor er power lvling ulovelig? Det er jo ikke juks? Han mener vel at han fikk andre personer til å powervele kontoen for han
Loeve Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Å booste andre karakterer med din egen er ikke imot reglene. Å få andre til å spille på kontoen din er imot reglene.
Gnimmels Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hvordan finner blizz ut at man powerlevler egentlig?
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hvordan finner blizz ut at man powerlevler egentlig? Ip og spille-mønster tenker jeg er ganske sterke indikatorer.
Henrikfj- Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Man kan jo også blir reporta.. Jeg har hørt at blizz også har begynt å sjekke hvor i verden "mistenkte" for powerlevling spiller hen, hvis han først er i Norge og så i Asia kan det være litt suspekt.
Misantropen Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 De bruker gjerne IP forwardere eller proxy servere så de får en "Amerikansk" IP-adresse. Etter du har fått 72t ban bør du bytte passord og be kineserne holde seg langt unna For Blizzard praktiserer såvidt jeg vet (og nevnt over) er "two strikes and you're out". Men jeg tror du bør opprette en ny konto og migrere den char over på den for å være sikker...
John Keats Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Mye tryggere å botte characteren en å få den powerlevla hvertfall.
Overguard Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Hvordan finner blizz ut at man powerlevler egentlig? Ip og spille-mønster tenker jeg er ganske sterke indikatorer. Yep, asiatisk ip = fyfy. Leste om en som ble bannet for powerleveling etter at han logga på accounten sin når han var på ferie i Kina. Når det gjelder ban og powerleveling spørs det på hvilken GM som banner trur jeg. En kompis av meg ble først bannet i 24 timer, så 72 timer og final warning andre gang.
Grievdus Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 blir litt dumt det, hvis han feks skal spille hos faren sin med annen ip adresse så kan han bli banna for det
Poseboen Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Det er nok ikke så strengt, men hvis de ser at du logger på i Kina for å så logge på i Norge ett minutt senere blir de nok litt mistenklige.
Drunk_Panda Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 De bruker gjerne IP forwardere eller proxy servere så de får en "Amerikansk" IP-adresse. Etter du har fått 72t ban bør du bytte passord og be kineserne holde seg langt unna For Blizzard praktiserer såvidt jeg vet (og nevnt over) er "two strikes and you're out". Men jeg tror du bør opprette en ny konto og migrere den char over på den for å være sikker... en venn har fått 5 warnings for å bruke BG bot, så er forskjellig på hva man kan gjøre... Han fikk 3 timers ban alle gangene.
Dev- Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 De bruker gjerne IP forwardere eller proxy servere så de får en "Amerikansk" IP-adresse. Etter du har fått 72t ban bør du bytte passord og be kineserne holde seg langt unna For Blizzard praktiserer såvidt jeg vet (og nevnt over) er "two strikes and you're out". Men jeg tror du bør opprette en ny konto og migrere den char over på den for å være sikker... en venn har fått 5 warnings for å bruke BG bot, så er forskjellig på hva man kan gjøre... Han fikk 3 timers ban alle gangene. Heldig han da. Vet om en som er blitt permabanned 3. gang han ble tatt.
Overguard Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hvis GMen gjør jobben sin riktig så skal det bli perm ban ved fjerde ban. First offence = 3 hours, Second offence = 24 hours, Third offence = 72 hours and final warning, fourth offence = Perm. Er i alle fall slik det går med de fleste som blir tatt for BG botting. Hvordan vet jeg det? Vel, jeg har glider key som igjen vil si tilgang til forumet og der poster folk som regel når de blir bannet. Og det går som regel slik som jeg sa. Det gikk også slik med en RL-kompis av meg som ble tatt for power leveling. Da trur jeg faktisk de ga han 24 timer første gang og 72 timer og final warning andre gang. Men som jeg sa i min forrige post, det kan variere på hvilken GM det er som banner. Er enkelte som er strengere enn andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå