Cepherit Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ok, jeg har netopp sett noen videoer om Dark Messiah... Men jeg spiller nesten kun RPG-spill, og jeg vet ikke helt om spillet passer meg... Jeg lurer på forskjellige ting: Går det an å kjøpe, og selge ting ?, Går det an å gå til byer og slikt ?, Går det an å få quester av forskellige folk ?, Går det an å gå fritt ?, Å til sist men ikke minst! Går det an å velge class? Ja... Det var alt jeg lurte på... Håper å få svar på det meste... Endret 11. mars 2008 av hood163
Taraldb Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ok, jeg har netopp sett noen videoer om Dark Messiah...Men jeg spiller nesten kun RPG-spill, og jeg vet ikke helt om spillet passer meg... Jeg lurer på forskjellige ting: Går det an å kjøpe, og selge ting ?, Går det an å gå til byer og slikt ?, Går det an å få quester av forskellige folk ?, Går det an å gå fritt ?, Å til sist men ikke minst! Går det an å velge class? Ja... Det var alt jeg lurte på... Håper å få svar på det meste... nei på alt utenom å velge class. du kan være på en måte warrior mage eller assassin EDIT: prøv evt. demo før kjøp. jeg syns det spillet er KJEMPE kult! Endret 11. mars 2008 av NarilS
dravisher Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Spillet er bedre beskrevet som et FPS-aktig fantasy-spill med rollespill-lignende karakterutvikling. Det har kanskje det beste kampsystemet jeg har vært borti, og det er ett av mine yndlingsspill. Men hvis du er ute etter noe mer Oblivion/Gothic lignende så må du lete andre steder. Dette er et actionspill.
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Som sagt er dette et veldig lineært actionspill med noen få rollespill elementer. Det er likevel et veldig godt spill, men ikke noe RPG hvor man kan kjøpe/selge ting, dra til andre byer osv. Det eneste man kan er å sette diverse skillpoints på skills som går utover kriger, magiker, bueskytter og snikmorder. Så du kan være en som er alle de delene, eller du kan fokusere på en enkelt klasse og bli sterk innen den klassen.
-Léon- Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Spillet er bedre beskrevet som et FPS-aktig fantasy-spill med rollespill-lignende karakterutvikling. Det har kanskje det beste kampsystemet jeg har vært borti, og det er ett av mine yndlingsspill. Men hvis du er ute etter noe mer Oblivion/Gothic lignende så må du lete andre steder. Dette er et actionspill. Må si meg enig med at kampsystemet er noe av det mest givende og spennende jeg har vært borti og uten tvil verd et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå