Gå til innhold

Fortsatt trøbbel for Home Server


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC
AnandTech - som tør være kjent av hw.no's lesere - har forøvrig en interessant artikkel (datert 13/3) om saken med elementer jeg ikke har sett framført andre steder.

 

Skal vi tro denne oppstår bare feilen når et program legger til data i en fil samtidig som DEmigrator prosessen (Drive Extender) er i gang med å flytte den samme filen. Videre antyder artikkelen at årsaken er såpass grunnleggende at store deler av "Drive Extender" må omskrives. Derfor den lange "bugfix"-tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men i denne diskusjonstråden er det stort sett andre enn Microsoft's kunder som er misfornøyde ...

 

Bra du kjenner til hvem som er kunder hos MS og hva slags lisesner de har da. Da kan du kanskje se om jeg har flere eller færre OS-lisenser hos MS enn deg?

Ingenting du har skrevet hittil indikerer at du noen gang har installert eller brukt/testet WHS.

 

Jeg bruker ikke WHS nei, dog prøvde jeg betaen for en stund siden (men blant annet mangel på software-raid gjorde produktet uaktuelt kontra win2k3 for meg). Dette gjør ikke at jeg ikke er MS sin kunde. Du bør være mer presis i dine formuleringer om du kun snakker om WHS-brukere.

 

AtW

 

Men i denne diskusjonstråden er det stort sett andre enn Microsoft's kunder som er misfornøyde ...

Hva mener du?

Jeg mener at de som kraftigst gir uttrykk for sin misnøye ikke selv bruker WHS. De står ikke i fare for selv å bli rammet av denne WHS-feilen, og reagerer nødvendigvis derfor av andre årsaker. Flere WHS-brukere har gitt uttrykk for at de er oppgitt over feilen, men at WHS fortsatt kan brukes til enkelte ting inntil feilen er fikset.

 

AnandTech - som tør være kjent av hw.no's lesere - har forøvrig en interessant artikkel (datert 13/3) om saken med elementer jeg ikke har sett framført andre steder.

 

Interessant artikkel, men det er synd den ikke snakker om "alternate data streams" som MS-folk har nevnt som en av problemene før, var det feil, eller er det bare ikke nevnt her? Det har jo vært flere typer kondinsjoner som har skapt problemer.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...