Gå til innhold

Reptiler trenger også kritikk.


Anbefalte innlegg

Var i reptilparken med bruttern på lørdag og vil ha litt feedback på bildene mine, så jeg tenkte jeg kunne poste dem her :D

 

Kritiser, kommenter og kom med forslag til forbedringer, potensielle muligheter jeg ikke har sett og annet rusk og rask.

 

Begge bildene har fått en diskré unsharp mask og cropping i photoshop i tillegg til justering av størrelse for web. Ja og det første fikk en tynn svart ramme. Begge to er i vettuge størrelser, så trykk i vei.

post-72759-1205186478_thumb.jpg

post-72759-1205186496_thumb.jpg

Endret av Tonberry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde 1 gjorde ikke mye for meg.

 

Bilde 2 var tøft, men du har kuttet øgla i albuen. Det er et nei-nei. Man skal kutte mellom leddene, så jeg merket med en gang at det så snålt ut. Skulle ønske at bilde 2 hadde noen farger som i bilde 1. Redigere på nytt?

Lenke til kommentar

Takk for feedback :)

Du har nok rett i det at jeg skulle hatt et videre utsnitt på den øgla, men bilde#2 var det eneste jeg fikk som var virkelig skarpt. Jeg måtte ned i 1/20 eksponering med iso 800 og største blenderåpning for å få et greit nok bilde, så da ble bare ett av dem skikkelig skarpt. Det hadde nok også sett bedre ut med litt mer løvverk rundt dyret. Iguanen skifter jo også farge, så den er grønn selv iblant ^^

 

Du ville kanskje helst sett et utsnitt som var mer i denne retningen?

post-72759-1205219761_thumb.jpg

 

Bilde#1 har ikke noe å gå på så det er ikke noe mer å redigere når det kommer til utsitt. Det var ment som et litt abstrakt slangebilde. Så du hele bildet eller bare thumbnail i posten? Det er litt stilige detaljer i det, så jeg synes det fortjener et klikk :)

Endret av Tonberry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...