Darth Kjell Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Shadow priest gjør ikke VELDIG god dps i BT/MH, og er kun med for mana regen. Men nå snakker vi om Kara. Der gjør de veldig god dps. Shadow priest gear scaler derimot ekstremt dårlig. En sp i t4 gjør ikke så mye mindre skade enn en i t6. Paladin healers og sp er de to klassene som var/er konger av Kara, men som detter av etter hvert som man kommer lengre i end game PvE. At sp gjør mindre dps synes jeg er riktig. Blir litt teit hvis den beste dps-klassen også gir mana tilbake, har en debuff som øker shadow dmg, healer med VE og kan gå ut av shadow form for å heale når det trengs. Hvis sp hadde gjort best dps i BT/Hyjal også, hvorfor skulle man da ta med andre caster klasser?
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Synes det er flott at folk ikke alltid kjører den beste builden for sin klasse (raid-wise), men den de synes det er morsomst å spille. Var selv restodruid på lvl 60 i lang tid (MC,BWL, AQ) før jeg sluttet å spille. Begynte så på igjen som moonkin og har spilt det siden. Jada folk sier hele tiden hvor mye det suger, helt til de tar meg med i 5-manns, kara,gruul e.l. og jeg faktisk gjør bra dmg. Godt mulig balance er ubrukelig i BT/Hyjaal osv, men det har jeg ikke tid til å spille uansett. For øvrig trodde jeg at jeg skulle ha større problemer med å finne gruppe enn det jeg faktisk har, så det er jo positivt. Så... kjør på med retri pala, det er jo moro det. Kjørte selv en heroic med meg selv(balance), retri pala, druid tank, dps warr og druid healer, null wipes null stress.
Pop Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Gear til Kara må da kunne oppsummeres med forholdsvis mye +hit sammenlignet med vanlige, blå instances. For min alt, en mage, var det slitsom å stille i Kara med under 70-80 spellhit, siden jeg fikk så mye resist. Fra rundt 100 hit ble det atskillig enklere.
Whiteshit Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 [...]Hvis man f.eks tar med en survival hunter, vil dps buffen bare hjelpe et fåtalls personer. Men pga at hunteren gjør så mye mindre dps en en ren dps-klasse som f.eks rogue, [...] Når blei Hunter ikkje en rein dps-klasse? huff, offtopic det her kanskje men. Fordel med SP i Kara er jo at vi for "første" gang er primary CC =) "Can you shackle moon?" Shackle?.....å faen ja, den knappen visste jo eg knapt eksisterte. Den skillen brukte eg 2 ganger i duskwood når eg levla, og sia ikkje brukt til eg entra Kara ^^
Darth Kjell Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jeg snakker om en survival speccet hunter. De er en buff-klasse. BM hunter er en bra dps-klasse.
olegunnaro Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 [...]Hvis man f.eks tar med en survival hunter, vil dps buffen bare hjelpe et fåtalls personer. Men pga at hunteren gjør så mye mindre dps en en ren dps-klasse som f.eks rogue, [...] Når blei Hunter ikkje en rein dps-klasse? huff, offtopic det her kanskje men. Fordel med SP i Kara er jo at vi for "første" gang er primary CC =) "Can you shackle moon?" Shackle?.....å faen ja, den knappen visste jo eg knapt eksisterte. Den skillen brukte eg 2 ganger i duskwood når eg levla, og sia ikkje brukt til eg entra Kara ^^ Gjorde du alldri strath/scholo på level 60? oO
Schjellin Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 [...]Hvis man f.eks tar med en survival hunter, vil dps buffen bare hjelpe et fåtalls personer. Men pga at hunteren gjør så mye mindre dps en en ren dps-klasse som f.eks rogue, [...] Når blei Hunter ikkje en rein dps-klasse? huff, offtopic det her kanskje men. Fordel med SP i Kara er jo at vi for "første" gang er primary CC =) "Can you shackle moon?" Shackle?.....å faen ja, den knappen visste jo eg knapt eksisterte. Den skillen brukte eg 2 ganger i duskwood når eg levla, og sia ikkje brukt til eg entra Kara ^^ Gjorde du alldri strath/scholo på level 60? oO Kan hende han levla priesten etter at tbc kom ut da..
olegunnaro Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Meh, glemmer bestandig at noen starta å spille etter TBC. :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå