Dernel Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har kommet til den store bygningen foran "city 17" der du skal ødelegge 3 generatorer. Jeg har tatt 2 av dem og mangler da den siste. Problemet er at i et av rommene, er det masse små røde lasere, når jeg kommer borti de dukker opp noen turrets i taket som skyter meg til jeg dauer, hva skal jeg gjøre der?
Zeph Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 12.7: Right path wha?- This is right from the generator room, Turrets facing you. This should lead you to a corridor with three exits: one is a dead end with a turret, one is a entrance to the generator room, and the third is a exit to the main stairwell from the beginning of the level part. Take the middle. You should see a room laden with red lines. Jump on the above plank and walk past the red lines. Next, jump on the plank and jump over the red lines. Now, walk around the path and crawl under the red planks. Bear in mind, hoppers will be everywhere. After crawling under, climb the plank with the red lines, but don't run into them. Then, jump to the pipes and walk over them and drop down. Turn the red beams off. Provided your rag tag group survived the combine guards attacking outside, (Barney will if you're quick), they will now enter the room. Enter the Generator room and disable it. A blue line should be before it and have two turrets ready. Kill them. 12.8: Left path wha? - This is left from the generator room, Turrets facing you. You should find a room with an open door, two inactivated hoppers, and an open exit. Enter this room and try to exit. It's a trap. The doors close and combine fire at you through the holes in the wall. Fight em off best you can. After they get bored, they will open the doors. The first door is where you should use your hoppers as traps. Two elites and 5 Combine storm it. The other one is easy enough. Three combine. Exit, find the generator room, and disable it. Now try to go back downstairs toward that first force field you saw as you entered the suppressor building. The one where the first three combine attack.
Dernel Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Så jeg skal springe gjennom rommet uten og dø og inn i et annet rom?
Krillekongen Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Du må snike deg til enden av rommet og skru de av
Dernel Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Ja, fant ut nå at jeg kunne snike meg bortover, men når jeg trykker på knappen skjer det ingenting -.-
Dusken Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Når du har sneket deg gjennom rommet og trykket på knappen skal laseren gå av og en dør åpne seg. Dette sjer ikke, sier du?
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Han har sikkert ikke lagt merke til det, trykk på knappen og gå til motsatt side av rommet, så skal det være en åpen dør der nå.
Dernel Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 neinei jeg gjorde litt feil da skjønner dere sneik meg fram til dit det var giejn 2 stråler, men skjønte ikke hvordan jeg skulle komme meg over de, så jeg gjennom dem og bort til knappen. Men da var det jo ikke rart det ikke skjedde noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå