pxK Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Steam har nå helg tilbud på two worlds for 9.95 usd(dollar) som er sånn cirka 50-60kr. Verdt å kjøpe?
Bulletus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Steam har nå helg tilbud på two worlds for 9.95 usd(dollar) som er sånn cirka 50-60kr. Verdt å kjøpe? ABSOLUTT !!!! Jeg syntes det var bedre enn oblivion .
Bjonski Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Two Worlds er absolutt et bra spill. Synes også at det var bedre enn Oblivion.
Svinat Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jepp, slå til. Kjøpte det selv på spaceworld i sommer for omtrent 500 kroner, noe jeg angrer på. Men til 9,95$, som tilsvarer 51kroner er det absolutt verdt å kjøpe.
Stellis Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Laster ned spillet fra steam nå Gleder meg veldig! Dette blir som i mine yngre dager, da jeg kjøpte spill uten å helt vite hva det handler om, og sånt! Da ble jeg aldri skuffet!
Kharan Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Med så lav dollar er det jo knapt femtilappen for Two Worlds. Tipper de selger ganske mye av den i helgen, jeg kjøpte også via Steam.
andi_c Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Går det an å spille online? Hvis det går, er det bra online? Endret 9. mars 2008 av andi_c
pxK Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Med så lav dollar er det jo knapt femtilappen for Two Worlds. Tipper de selger ganske mye av den i helgen, jeg kjøpte også via Steam. Den havnet på top sellers alerede, bare på en helg
Svinat Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Det går an å spille online, men for å være ærlig så er online-systemet helt rævva. Var nå det sist jeg prøvde for mange måneder siden. Kanskje jeg får rote det frem og prøve det igjen. Ser at det har kommet en ny patch.
Wartom Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ja, Two Worlds er ett veldig godt spill. På mange måter bedre en Oblivion (spesielt combat). Jeg har hatt mye morro med dette spillet :!:
Stellis Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Har såvidt prøvd det, men det lagger noe vanvittig hos meg Jaja.. samme det.. skal oppgradere PC-en om et par dager! Har kjøpt geforce 8800GT alpha dog edition og 2 gb ram til! Da har jeg altså 3 gb ram, siden jeg har 1 nå. Også har jeg geforce 7500 LE.. Ikke noe særlig å skryte av Da bør det vel funke ganske greit?
blackbrrd Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Spilte det ganske mye på en E6400 +2gb ram +8800gts 640mb og det gikk veldig bra. Spillet er litt ubalansert, eller var det i tidligere patcher. Jeg klarte selvfølgelig å komme borti et loophole som gjorde at to buffer som skulle buffet med 700% og 800% tilsammen buffet 5600% (multiplisering istedetfor addering), noe som kombinert med en area of effect spell ble helt sykt. Spillte det sikkert i 40-50 timer før jeg gikk lei. Mao, helt klart verdt 50kr
Crossfire Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jeg likte det ikke. Se for øvrig anmeldelser ved å klikke på metascore øverst til høyre på spillets steam-side.
Joney Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Går det an å spille online? Hvis det går, er det bra online? Second that, LAN muligheter? Endret 10. mars 2008 av Joney
JoeDohn Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Anbefales! Jeg skjønner kanskje de som ikke vil bruke flere hundre kroner på det, for det er litt platt på mange måter, klikk-klikk-klikk-klikk-klikk-kampsystemet kan ta litt av innimellom, og skuespillet bærer til tider litt preg av å være Shakespeare uten pentameter - overmåte komplisert og lite inspirerende er en dårlig kombinasjon. (Legger merke til at jeg bruker orda 'litt' og 'lite' en del her, så det er ikke noen ekstreme tilfeller, de er bare smått irriterende innimellom.) Digger derimot oppgraderingssystemet (Sju shortswords liggende og slenge i sekken? (klassisk ARPG-problem) Fri opp plass og vekt ved å dra de oppå hverandre, og få et bedre våpen tilbake - utseendemessig også :]) og gleder meg til å ta fatt på alkymien også. Beste femtilappen jeg har brukt på en stund i alle fall (den forrige blir vel Audiosurf, begynner å bli glad i Steam, gitt), spillet er jo kjempegod underholdning for den typen penger.
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Da var det kjøpt. Om spillet er noe bra eller ikke, det bryr jeg meg lite om. 50 kroner er jo ingen ting. Får man patchene gjennom Steam? Med tanke på at Two Worlds er i versjon 1.60. Så jeg regner med de er lagt ut på steam sine servere? Noen som vet? Endret 10. mars 2008 av medlem-105082
Saddlefall Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Prøvde demoen for en stund siden og var ikke så imponert. Men jeg kjøpte det nå En femtilapp kan man jo alltids ofre, og spillet bør jo være en god del bedre enn demoen med tanke på patcher osv.
Kharan Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Da var det kjøpt. Om spillet er noe bra eller ikke, det bryr jeg meg lite om. 50 kroner er jo ingen ting. Får man patchene gjennom Steam? Med tanke på at Two Worlds er i versjon 1.60. Så jeg regner med de er lagt ut på steam sine servere? Noen som vet? Såvidt jeg vet skal alle spill som man har fått via Steam patches automatisk da klienten sjekket om det er noen oppdateringer med jevne mellomrom, skjer ihvertfall med de spillene jeg har kjøpt.
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Ok, takker. Får det også bekreftet når jeg har lastet ned ferdig. Endret 10. mars 2008 av medlem-105082
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Forresten, noen som vet om man må aktivere spillet? Har starter det opp, og ser det er noen som heter "product activation". Jeg trykket på det og gikk ut igjen, fordi jeg ikke ville aktivere, og nå sier den at spillet mitt er i demo modus. Hva vil det si? Må jeg aktivere for å få "hele" spillet? Edit: Fant ut Endret 10. mars 2008 av medlem-105082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå