Hammarhaus Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hei. Før jeg reinstallerte Oblivion, hadde jeg ren's hair på min nord. Men nå, som jeg har reinstallert å laga ny character, får jeg ikke til å velge ren's hair, bare med mystic elves. Hva tror dere kan være grunnen?
MiSP Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Nå nok vite hvilke andre modifikasjoner du har... Kan du poste lasterekkefølgen på modifikasjonene dine?
Hammarhaus Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Selvfølgelig Oblivion.esm Mart's Monster Mod.esm Unofficial Oblivion Patch.esp Unofficial Shivering Isles Patch.esp Streamline 3.0.esp P1DkeyChain.esp cassie_completehairandeyes.esp _Ren_BeautyPack_full.esp NPC Static Level.esp 15_classes_v1_0.esp DLCShiveringIsles.esp KT_CustomRaceFix.esp Mart's Monster Mod.esp Mart's Monster Mod - More Wilderness Life.esp MM12HourAlwaysOn.esp eyja.esp babehair_EV.esp Dude Wheres My Horse.esp Slof's Playable Xivilai - 2-hand Weapons.esp Slof's Playable Xivilai.esp Pancho's Oblivion Highschool.esp LJD_HumanMIKA.esp IDKRRR_C_race_closed_mouth_version.esp 1016-Short Grass V2-TESSource.esp Half Devil.esp
MiSP Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Nå kan jeg lite om modifikasjonene, men det kan hende at 15_classes_v1_0.esp og babehair_EV.esp overskriver noe fra Ren's. Prøv å deaktivere disse, og se om det virker. Hvis det ikke virker, så prøv å deaktivere alle andre modifikasjoner enn Ren's, eller flytt Ren's til slutten av lasterekkefølgen.
Hammarhaus Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Jeg deaktiverte babehair_EV.esp, så funka det Tusen takk for hjelpa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå