hans A Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Så på nettet at en netbutikk hadde en Panasonic TH-42PX80 til 9.551 SEK (Ca. 8.000,- NOK) Noen som har bestillt TV fra sverige? Da tenker jeg på frakt, mva og andre avgigter.
kjeklulf Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det er så lite penger å spare på det at jeg ikke ville tatt meg bryet. I det øyeblikket noe går galt blir det et voldsomt styr for å få fikset det igjen. Dessuten er norske forbrukerrettigheter blant de beste i verden.
Panny60 Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det er så lite penger å spare på det at jeg ikke ville tatt meg bryet. I det øyeblikket noe går galt blir det et voldsomt styr for å få fikset det igjen. Dessuten er norske forbrukerrettigheter blant de beste i verden. Enig der
Blåbær Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 DU glemmer tollavgift og moms som må legges til, blir faktisk mye dyrere til slutt da.
hans A Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 Ja, garantien er en av tingene som gjør meg usikker. Økonomisk er det ca. 1500,- å spare kontra netonnet. (Den billigste av de som ikke har den på lager!) For øyeblikket ser det ut som bare de landsdekkende kjedene har den inne. (Til 11.995,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå