Gå til innhold

Lacoste Cadance + Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bra kvalitet, og hvis du liker dem er det jo det som teller. I mine øyne er ikke de verdt pengene.(om de så hadde kostet halvparten)

Skrevet (endret)

Ja, er de skoene vi får mest klager på, noe som førte til at vi sluttet å ta inn annet enn tøysko fra Lacoste.

Endret av Homme
Skrevet

Men nå er mine konklusjoner kun basert på andres erfaringer og statistikk, og ikke egne erfaringer. Har fortsatt ikke eid mer enn et par tøysko fra Lacoste og de var helt kurrante.

Man får som vanlig hva man betaler for.

Skrevet

Lacoste har veldig dårlig kvalitet, skinnet blir slitt veldig fort i forhold til andre merker. Men selve designet på skoene var jo ganske pent da :)

Skrevet

Ræva kvalitet på sånne Lacoste skinn sko ja, umulig å sparke fotball med den i skolegården. Sålen revner opp og skinnet blitt slitt.

Skrevet (endret)

Er da ærlig talt ikke så rart skoene dine bli ødelagt viss du spiller fotball med dem?...

Endret av Homme
Skrevet

Jeg har lacoste swerve mesh. De ble veldig fort stygge, i tillegg er de forferdelig å gå i. Men vet ikke hvordan de skoene du ser på er, men mitt inntrykk av lacoste er dårlig kvalitet i forhold til prisen.

Skrevet

Når du snakker om prisen; Lacoste er jo et merke! De tar vel så mye som mulig for skoa fordi de selger.

Og utenom å sparke fotball, så er kvaliteten fortsatt ræva. Får samme følelse som han som skriver over meg har.

Skrevet

Takker for svar :) Alltid greit å høre andres synspunkter før man bestemmer seg, tror nok jeg går for noe annet i stedet. Noen som har tips til noen kule sneakers av bra kvalitet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...