haffi Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 I dag hørte jeg noen i kinet snakke om at man gå gå opp på fjellet i ost guruth men hvordan? og har noen sett de omtalte bildene av en "mystisk" hobbit på toppen? som jeg doh ikke har sett -Haffi
El Fantasma Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Joda, stemmer nåkk det. Sjekk ut denne tråden, så finner du det nåkk ut!
haffi Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Joda, stemmer nåkk det. Sjekk ut denne tråden, så finner du det nåkk ut! Hva er dette for no? kan man liksom få no av han? :S
lassaron-jon Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ingenting - men det er jo kjekt å ta printscreen av det
haffi Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Ingenting - men det er jo kjekt å ta printscreen av det
lassaron-jon Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 btw noen som har vært der? Har tenkt meg opp der etter kvart... Men nokon stor eventyrar er eg ikkje, dog mange frå alliancen min har vert der.
haffi Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 btw noen som har vært der? Har tenkt meg opp der etter kvart... Men nokon stor eventyrar er eg ikkje, dog mange frå alliancen min har vert der. okok så bilde på official btw;D
lassaron-jon Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Ikkje det der ^^ Eit par av "ingame kompiser"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå