8483838383 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 det som derimot er utingen med s80n er at den har så kort 1. gir. eg må liksom opp i 2. med ein gang. til og med nesten i sakte køkjøring. Opelen derimot kan kjøres lengre på 1. gir.. Dette er sånne ting som varierer frå bil til bil, og er som nevnt tiligere, ein vanesak Leser du i instruksjonsboka til bilen, står det sansynligvis "1. gir er beregnet på igangsetting". Med andre ord, du skal ikke gi drivverket juling ved å smelle den opp på turtallsperra i 1. gir.
kjetilgrindheim Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 det som derimot er utingen med s80n er at den har så kort 1. gir. eg må liksom opp i 2. med ein gang. til og med nesten i sakte køkjøring. Opelen derimot kan kjøres lengre på 1. gir.. Dette er sånne ting som varierer frå bil til bil, og er som nevnt tiligere, ein vanesak Leser du i instruksjonsboka til bilen, står det sansynligvis "1. gir er beregnet på igangsetting". Med andre ord, du skal ikke gi drivverket juling ved å smelle den opp på turtallsperra i 1. gir. nei er jo klar over det då. det er skriver om gjeld køkjøring. men igangsetting når du skal høgt opp i fart er jo bare skøy, pga turboen, så då går det ann å mate på litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå