Gå til innhold

Utgivelsesdato for Rock Band


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit, ingen respons.

 

Men hvis jeg får en venn av meg til å kjøpe det i USA, fungerer spillet her i Norge da med en norsk ps2? Kan jeg spille online?

 

PS2-spill er ikke sonefrie. PS3-spill derimot er sonefrie, så det vil fungere perfekt. Nå skal det sies at US- og EU-versjon vil ha litt forskjellig innhold. EU-versjonen skal visstnok få en såkalt lokal versjon, slik som SingStar-spillene har pleid å få.

 

Det siste jeg har hørt er at juni er en mulig lanseringsmåned, men ingenting er offisielt. De utsetter fordi de vil mette det amerikanske markedet først, deretter det europeiske.

Lenke til kommentar
Greit, ingen respons.

 

Men hvis jeg får en venn av meg til å kjøpe det i USA, fungerer spillet her i Norge da med en norsk ps2? Kan jeg spille online?

 

PS2-spill er ikke sonefrie. PS3-spill derimot er sonefrie, så det vil fungere perfekt. Nå skal det sies at US- og EU-versjon vil ha litt forskjellig innhold. EU-versjonen skal visstnok få en såkalt lokal versjon, slik som SingStar-spillene har pleid å få.

 

Det siste jeg har hørt er at juni er en mulig lanseringsmåned, men ingenting er offisielt. De utsetter fordi de vil mette det amerikanske markedet først, deretter det europeiske.

 

Så, det vil ikke fungere med RockBand fra USA på norsk ps2? Greit. Kjipt.

Lenke til kommentar
Om du chipper maskinen eller bruker SwapMagic så vil det fint fungere, det er lovlig og Modifisere maskinen din men du mister din garanti.

 

Men til gjengjeld så kan du spille spill fra hele verden osv.

 

Sjekk ut modnet.no

 

Gjør ikke noe om jeg mister garantien hvis jeg kan kjøre utenlandske spill.

Må jeg da kjøpe en av disse chippene? Hvilken må jeg kjøpe? Og hvordan chipper jeg den?

 

Denne virket jo relevant...?

 

Edit: Hvor mye koster Rock band i USA, forresten?

 

Edit2: Fant det, her. Er det omtrent dett det koster rundt om i USA? 800kr er jo ingen ting, i forhold til den kommende norske prisen.

Endret av Lamborgini
Lenke til kommentar
Jeg foreslår en storstilt boikott av Rock Band! Jeg er i alle fall møkka lei av å bli behandla som annenrangs gamer.

 

Kjipt å vente så lenge ja. Tror jeg aldri har gledet meg så mye til et spill som ROckband, men jeg forstår på en måte utsettelsen. Det er jo enda verre om de gir ut i Europa, og ikke klarer å svare til etterspørselen. Tenk da alle de som vil ha det, og må vente et par mnd til, mens mange andre i nærheten sitter og koser seg med rockband.

Lenke til kommentar
Om du chipper maskinen eller bruker SwapMagic så vil det fint fungere, det er lovlig og Modifisere maskinen din men du mister din garanti.

 

Men til gjengjeld så kan du spille spill fra hele verden osv.

 

Sjekk ut modnet.no

 

Gjør ikke noe om jeg mister garantien hvis jeg kan kjøre utenlandske spill.

Må jeg da kjøpe en av disse chippene? Hvilken må jeg kjøpe? Og hvordan chipper jeg den?

 

Denne virket jo relevant...?

 

Edit: Hvor mye koster Rock band i USA, forresten?

 

Edit2: Fant det, her. Er det omtrent dett det koster rundt om i USA? 800kr er jo ingen ting, i forhold til den kommende norske prisen.

 

 

Ja altså du sender maskinen din til Modnet med ett brev der du skriver opp hvilken Chip du vil ha og att du vil ha den modifisert. så Gjør de jobben og sender den i oppkrav til deg.

Jeg har brukt de selv på ps2,xbox og 360 og kan varmt anbefale de.

Når det gjelder hvilken chip du bør ta så tror jeg utviklingen er kommet såpass langt att nesten alle er bra nok. Men jeg hører Matrix Infinity er noe godsaker...Dog ikke ta mitt ord for det, ring heller gutta på modnet.

 

 

Edit: Du bør la de gjøre jobben. etter hva du skriver "Hvordan chipper jeg den" osv så er det stor sjanse for att du fucker opp maskinen din om du prøver selv. det innebærer åpning av maskinen og lodding av 20 eller fler små punkter.

Endret av Scary_Kiddo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...