acemaster Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hei hei, har levert en mobil til mpx eller (anovo) for 3måneder siden, mobilen ble sendt til meg rett etter det og den var liksom "reparert" men de var ikke den, sendte den inn igjen, og etter det hørte ikke jeg noe før om en måned siden da den ble sendt til meg med postoppkrav på 450kr, jeg fikk snakket med anovo og de sa at de skulle ringe til posten eller sende en stoppkrav på sendingen. De gjorde ikke de , jeg sendte mail igjen og de sa de hadde ringt og gjort det, men de var dessverre ikke de. snakka me dem i posten og sånt! No vet ikke jeg hvor mobilen min er siden den ble sendt i retur! snakka me mpx men de har ikke peilig heller! HVa er rettene mine? kan jeg kreve en ny mobil pga. dårlig service? jeg såg til og med at noen folk saksøkte et firma og fikk ganske så bra erstatning, de var da i usa! men uansett? hva skal jeg gjøre? drit lei nå.... Håper på mange bra svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå