Gå til innhold

Hovedtråden om Star Craft spillene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
En veldig bra strategi er å ha tolv tanks som forsvar og 24 marines. Ikke i bunker. Er ikke noe vits. Blir mer effektivt hvis de er ute siden de er så mange.

Nja.. jeg må si at meg og kompisene mine som er templars ler litt av deg ^^

Jeg ble ihvertfall banka letter av det men 24 marines slik uten bunker kontra en annen gang med bunker. Det funker bedre enne bunker ihvertfall fordi effektiviteten blir bedre. får de er samlet. Jeg skjønner ikke hva du mener med Templars. Hverken Archon eller Templars klarer tanks.

Endret av PhoenixHunter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

high templars storm knuser marines. spørs hvem du spiller mot, men 24 marines mot protos er ganske dristig heh.

Skrevet

Gøyeste jeg vet er tank/marine strat. Blir litt sånn "Psionic storm tank, psionic storm marine, psionic storm all over the place". Muhuhahahaahaha

Skrevet (endret)

Med tanks back marinene kommer ikke Templars frem vettu.

Når jeg tenker på det så kan Templarsene ta marinene men ikke tanksene.

Endret av PhoenixHunter
Skrevet

Ser det er interesse for Starcraft har :) men når jeg sitter på Battlenet så er d meget få servere opp å går. d er heller ingen norske som spiller starcraft(som det vises i chaten). hvor spiller dere?

Skrevet

Gah jeg har så lyst på Starcraft ghost det ser så utrolig gøy ut på trailerene men ser ikke ut som blizzard har noe på gang :( de jobber med lich king og SC2.. håper de starter på ghost etter dem

Skrevet

Hehe skal vi ta ett game eller?

Skrevet
Ser det er interesse for Starcraft har :) men når jeg sitter på Battlenet så er d meget få servere opp å går. d er heller ingen norske som spiller starcraft(som det vises i chaten). hvor spiller dere?

Servere?

Tipper de fleste her spiller på gateway: europe. Er alltid folk på nor-1. Viss du har satt opp routern din skal det heller ikke vere noe særlig problem å finne games.

Skrevet

Servere?

Tipper de fleste her spiller på gateway: europe. Er alltid folk på nor-1. Viss du har satt opp routern din skal det heller ikke vere noe særlig problem å finne games.

hmm.... ska skjække d ut :p men finner mange servere men de aller fleste er satt opp mykkje tidligere. ;)

Skrevet

trenger man si mer?

Skrevet
Er det noen her som spiller moneymaps? Ikke kom med piss om at det er noob.

Er det Fast Map du meine? :)

Det er det jeg referer til ja. Anyone? Eller går det mest i lowmaps?

Skrevet (endret)

trenger man si mer?

Dette her er jo ingen ordentlig game. Dette er jo online spillene til SC dette.

Sånn at de har en som heter Pokemon hvor HP og attack er justert på og alle heter en eller annen Pokemon. Gøy egentlig. Jeg eide noen med 700 Scout. Ikke Goilaths eller Hunter Killers kunne ta meg. Bare man har nok Wraths og Scouts eier det det meste egentlig da. Men man må vel ha 700 eller mer som bare går ann i sånne game som dette.

Endret av PhoenixHunter
Skrevet

lol. hva i faen er det du snakker om? dette er en kamp fra pro league i korea med en av di støreste spillerne som har vært i starcraft, nada.

Skrevet (endret)
En veldig bra strategi er å ha tolv tanks som forsvar og 24 marines. Ikke i bunker. Er ikke noe vits. Blir mer effektivt hvis de er ute siden de er så mange.

Nja.. jeg må si at meg og kompisene mine som er templars ler litt av deg ^^

Jeg ble ihvertfall banka letter av det men 24 marines slik uten bunker kontra en annen gang med bunker. Det funker bedre enne bunker ihvertfall fordi effektiviteten blir bedre. får de er samlet. Jeg skjønner ikke hva du mener med Templars. Hverken Archon eller Templars klarer tanks.

Problemet me det er at marinene har lite liv og kort skytevidde, men med en buker har marinene beskyttelse og de skyter lengre. og templars har psycik storm til å ta tanks. for å komme nært nok kan de komme under en arrabit. ;)

Har forresten sett på noen av kampene til elite spillere... de har en taktik jeg ikke skjønner men de lager jo et helvete for motstanderen.

Endret av KrQlle
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som vet kordan du får bannet cheaters fra bnet?

Utrolig irriterende,spillte 2 games igår og begge var med cheatere,zerg sin mineral hack.

Det verste er at når han ene min hackeren fikk dabb så disc hacket han meg istedet og oversvømte allyen min med sikkert 40 ultra og horder med lingz.

Han andre dabbet alle andre(inkl sine egne allierte) før han lot meg fly rundt å ta irradiate på alt jeg fant,hadde bare 8 vessels og noen bygninger..ingen SCV og 30 mineraler så stakk han.

Kjipe driten.

Jeg har replays av begge games og hvis dere andre møter de så er nickene "XELLNAGA" og "GHRJF1002"

Er dette et fenomen som har oppstått fordi ICCUP sine servere er nede kanskje?

At alle disse "proffe" ikke er så profosjonell likevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...