Gå til innhold

Spørsmål angående Razer's muser


Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe ny mus, har nå en Razer Diamondback (sitter perfekt i hånden, men føler at aimen er dårlig) og Intellimouse 3.0 (altfor stor for mine hender)

 

Da har jeg sett på Razer Lachesis og Razer Deathadder... hvordan er størrelsen på disse sammenlignet med IE 3.0 ?

 

Vil ha en mus som føles komfortabel ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deathadder er rimelig lik 3.0 i form\størrelse, men ledningen er stiv nok til å gi økt mostand når du beveger musen.

Lanchesis er vistnok ikke spessielt bra, ettersom man hverken kan gripe den med fingerne eller bruke hele hånda.

Diamondback 3g har dårligere grep en det den gamle diamondbacken hadde, og dessuten har den stiv ledning. Personlig måtte jeg bytte ledningen fra min gamle nedslitte db til min nye 3g for å kunne bruke musa skikkelig, og dette fungerte strålende.

 

Et av problemene med de gamle diamondback revisjonene (inkludert db plasma LE) er pixelskipping. dvs. musa hopper over en pixel hver gang du beveger musa i en annen rettning, med mindre du har en pixelskip fix installert (finnes på razerblueprints forumet)

 

Holder du musa riktig? (må ærlig inrømme at jeg holdt musa så feil et par dager før jeg fant den optimale måten å gripe den med fingerne)

 

Har aldri hatt bedre aim en med diamondbacken, og den har aldri skuffet meg før den før jeg slet ihjel diamondback #2

 

Spørs vel helt om man liker å bruke hele hånda eller om man liker å gripe med fingerne, men jeg byttet fra 3.0 som satt som støpt i hånda mi til en diamondback.

Valgte presisjon (i form av kontrol riktignok) over komfort.

 

Har hørt mye godt om g9 og den nye steelseries musa, og godt mulig en av disse passer bedre, men merk mine ord når jeg sier at bak fasaden av teknisk pisspreik er diamondback en veldig god mus hvis du ser bort ifra hvor utsatte de er for slitasje og ledningsproblemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...