Gå til innhold

Hjelp til valg av ranged class

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter kriteriene dine, så må jeg si meg enig med Lycan; Tard eller Lock er ganske imba uansett hvor du er.

Men allikevel er Lock og Tard de eneste classene jeg ikke har spillt så mye. Synes det rett og slett ble kjedelig. Imba, ja, men kjedelig.

Bare pass deg, så du ikke velger en class du går lei av^^

Endret av squonk

Jeg har spilt opp en lock til 62 nå. Tok en liten tur innom Hunteren min som er lvl 60 fra før TBC tiden. Må si jeg savnet huntern, problemet er at disse er på to forskjellige faction, kan derfor ikke overføre den til min nye server.

Vil si at Hunteren var kjekkere, men dette er imo og anbefaler deg rett å slett å prøve.

Ville startet med hunter, tror neppe du kommer til å spille opp enda en ny char dersom du får han opp i lvl.

Det finnes alternative metoder for å få testa en classe, men tror ikke dette hører hjemme på dette forumet. Nei er ikke snakk om hacking.

Allitd vært melee i wow, så jeg skal nå prøve meg på en range class, men jeg har noen krav: Lite down time, God damage, Rask class å få til 70 asap, Gode muligheter i PVP @ 70. Hvordan range class vil passe til disse kravene?

Kan totalt anbefale Hunter.

- Raskest å lvle med.

- Lite avhengig av mana på alle leveler, lite downtime.

- God damage hvis du kan spille.

- Som du sier, svært gode PvP muligheter @ 70.

Har selv spilt hunter til fulleste forresten.

Vel da skal du stå på litt :)

Jeg ser på meg selv som en som spiller over snittet og klarer kansje 60 på 3 uker.

Det er svært på som har så stor ståpå vilje at de klarer kun å maxe på, det blir alltid en del downtime, spesielt om du skal ha profs ved siden (professions), spille litt PVP, osv osv.

Kommer selvfølgelig helt an på spillemønsteret.

Er selvfølgelig mulig;

F.eks du skal klare det på 6 dager played time tilsvarer dette 24*6 = 144 timer.

Dersom du spiller HVER dag i tre uker blir dette:

~7 timer om dagen.

Jeg tror ikke du vil klare lvl 70 på 3 uker om du ikke har erfaring med spillet, dvs hvor alle zonene er, viktigste quest plassene og generelt en gjennomført ståpå vilje jevnt å trutt.

Kan anbefale å lese/følge denne: http://www.wow-pro.com/node/599 .

(Quest guide)

Mens vi er inne på det med Hunters, det fins sikkert andre tråder for dette, men jeg spør bare her, hvordan stats bør jeg holde meg til? AGI > AP > STAM osv dere skjønner, hva prioriterer jeg først? også, hvordan pet vil egne seg best til å levle opp med, også talents.. Takker for svar ^^

Mens vi er inne på det med Hunters, det fins sikkert andre tråder for dette, men jeg spør bare her, hvordan stats bør jeg holde meg til? AGI > AP > STAM osv dere skjønner, hva prioriterer jeg først? også, hvordan pet vil egne seg best til å levle opp med, også talents.. Takker for svar ^^

Agi>Crit>AP>Int>Sta

Jeg anbefaler å skaffe en Ravager så fort som mulig. Mange foretrekker Boar pga boosted Growl, men hvis man ikke har anledning til å Charge så er Boar rett og slett ubrukelig (Ved adds er det ofte ikke plass til å få plass til en Charge).

Ravager, derimot, har høyest DPS av alle (pga Gore) og holder derfor Aggro lett som en lek uansett.

Av talents er det bare å fylle opp i BM først, så MM (41/20/0).

Edit: Et komma (,) helt på avveie

Endret av StorPeder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...