Gå til innhold

Ungdom nå til dags


orjanmen

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om denne havnet helt i rett kategori, men vet ikke helt hvor jeg skulle putte den.

 

Saken er at jeg har blitt forespurt om å holde et lite innslag i forbindelse med en "arti'kveillj" på ungdomsskolen.

Der skal jeg snakke om hvordan det er å være ungdom nå til dags, mens min far skal snakke om hvordan det var å være ungdom på hans tid. Dette innslaget skal ha en "humorristisk vri" som de så fint kalte det.

 

...Men jeg har ikke peiling på hva jeg skal si! :eek: -Noen forslag om hva jeg kan si, noe morsomt å si om det å være ungdom nå til dags? -Målgruppa er ungdomsskole-kids og foreldrene, så det må være litt dypere av og til også!

 

Brainstorm her nå :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først så tenkte jeg "herregud for en teit gammeldags oppgave, akkurat som man kan slå alle under en kam". men jeg fant ut at det sier mer om meg enn det sier om oppgaven :D

 

ta små sannheter og blås de opp til det uigjenkjennelige. det må vel bli fasiten på denne oppgaven. skulle ønske jeg kunne gitt et eksempel men det er for tidlig på mårran!

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Jeg tenkte å si det at i forhold til de historiene jeg har hørt av pappa, så må det være dritkjedelig å være ungdom nå til dags, i forholdt til da han var det. Tenkte å spille litt på det, men det er ikke nok!

 

Kanskje du kommer på noen eksempler nå? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...