Tazic Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) har laget en server på TF2 som jeg og gruppen min skal bruke å spille på. men av en eller annen grunn så kommer ingen innpå. jeg har prøvd å restarte og reinnstallert men funker fremdeles ikke. er det noen som vett ke eg må gjøre? Endret 3. mars 2008 av Dragonsvenny
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 har du åpnet porter i routeren? (hvis det er du som kjører serveren)
Tazic Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 har du åpnet porter i routeren?(hvis det er du som kjører serveren) det er jeg som kjører serveren og jeg har ikke åpnet noen port. hvor finner jeg porten?
Lasse 90 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Finn ruteren din her og velg half life 2 steam server. Du må også åpne portene i brannmuren din. Hvis du googler litt så finner du fort ut av det. Det er viktig at du leser og gjør det som står om statisk IP på førsten også. Endret 3. mars 2008 av BigFatty
guste Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Finn ruteren din her og velg half life 2 steam server. Du må også åpne portene i brannmuren din. Hvis du googler litt så finner du fort ut av det. Det er viktig at du leser og gjør det som står om statisk IP på førsten også. nå har ikke alle routere automatisk valg for å åpne half life 2 steam server port da.default er det port 27015 du må åpne, men du kan selvsagt velge port selv ved å skrive +port "port".
Lasse 90 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Finn ruteren din her og velg half life 2 steam server. Du må også åpne portene i brannmuren din. Hvis du googler litt så finner du fort ut av det. Det er viktig at du leser og gjør det som står om statisk IP på førsten også. nå har ikke alle routere automatisk valg for å åpne half life 2 steam server port da.default er det port 27015 du må åpne, men du kan selvsagt velge port selv ved å skrive +port "port". Nei, men det jeg mente var at man skal finne half life 2 steam server etter å ha valgt ruter på portforward.com.
Tazic Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Finn ruteren din her og velg half life 2 steam server. Du må også åpne portene i brannmuren din. Hvis du googler litt så finner du fort ut av det. Det er viktig at du leser og gjør det som står om statisk IP på førsten også. Prøvde det funka ikke. så jeg gidder ikke å sette opp en server
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå