Original Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Hvorfor poster du på to konotoer? magorian/original? Og hvorfor svarer du ikke på innlegget mitt? Poster ikke på to kontoer, nei. Les alle postene mine igjen, og kanskje en gang til. Hvis du da ennå vil at jeg svare, la meg få vite det.
squonk Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Nå synes jeg denne sneversynte tullingen har fått mer enn nok oppmerksomhet og synes vi bør la denne tråden visne vekk og dø slik den fortjener.
fjeddiu Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Nå synes jeg denne sneversynte tullingen har fått mer enn nok oppmerksomhet og synes vi bør la denne tråden visne vekk og dø slik den fortjener. Yes God.
John Keats Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Lycan er et leksikon for å si det enkelt Leksikon blir vel litt drøyt å si. Går vel mer ut på at han tar seg litt bedre tid til å spille enn andre, leser forklaringer på forskjellige spells, og tenker noen lunde straight. Tror ikke det er mye jeg ikke skulle ha klart å svart på som han har svart på. Lycsikon? *ha ha ha*
Loeve Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Lycan er et leksikon for å si det enkelt Leksikon blir vel litt drøyt å si. Går vel mer ut på at han tar seg litt bedre tid til å spille enn andre, leser forklaringer på forskjellige spells, og tenker noen lunde straight. Tror ikke det er mye jeg ikke skulle ha klart å svart på som han har svart på. Jantelov jantelov.
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Lycsikon? *ha ha ha* :!: Jantelov jantelov. Mjoa, men han har et poeng.
Loeve Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Det er som regel ikke veldig vanskelige spørsmål som blir stilt, og det er nok en drøss her som kan besvare de, men så lenge ingen andre gjør det trenger de heller ikke å oppføre seg som det. Det er denne kvalme, arrogante holdningen som gjør at folk får et anstrengt forhold til folk i top-guilds i første omgang. Endret 3. mars 2008 av Loeve
Eryk Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Fylla (orc hunter?) er det forhåpentligvis ikke? Husker jo han som en hyggelig fyr.
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Det er som regel ikke veldig vanskelige spørsmål som blir stilt, og det er nok en drøss her som kan besvare de, men så lenge ingen andre gjør det trenger de heller ikke å oppføre seg som det. Det er denne kvalme, arrogante holdningen som gjør at folk får et anstrengt forhold til folk i top-guilds i første omgang. Joa, og janteloven sitter sterkt i det norske folk generelt.
daruu Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 For å bidra litt i denne 2.4 diskusjonen Jeg mener det er helt greit at det nå blir lettere å skaffe seg items, det var jo også sånn før tbc kom ut Når wotlk kommer så blir alt gearet utdatert samme hva man har, og dette har de aller fleste visst en stund nå Når det er sagt så gleder jeg meg egentlig til wotlk kommer ut! Skal bli godt med litt forandring fra det området som er nå
Original Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 (endret) Nå synes jeg denne sneversynte tullingen har fått mer enn nok oppmerksomhet og synes vi bør la denne tråden visne vekk og dø slik den fortjener. Tydeligvis ikke rette forum dette her nei. Beklager for at jeg lagde denne posten i det hele tatt. Lykke til med levelinga. (Den var rettet til omtrent halvparten av dere.) Jeg mener det er helt greit at det nå blir lettere å skaffe seg items, det var jo også sånn før tbc kom ut ??? Endret 3. mars 2008 av Original
Poseboen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 For å bidra litt i denne 2.4 diskusjonen Jeg mener det er helt greit at det nå blir lettere å skaffe seg items, det var jo også sånn rett før tbc kom ut Når wotlk kommer så blir alt gearet utdatert samme hva man har, og dette har de aller fleste visst en stund nå Når det er sagt så gleder jeg meg egentlig til wotlk kommer ut! Skal bli godt med litt forandring fra det området som er nå Fixed?
Dev- Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Ja, egentlig. Ta min Winterspring Frostsaber mount som et eksempel. Den farma jeg 100% legit, pre-TBC. Dette tok meg omtrent 12 dager /played, på en måneds tid. Hardcore grinding. Seriøst! 12 dager for å skaffe seg en mount? Ikke rart du er bitter, du lever av å være "uber" i et spill. Du lever av anerkjennelse for at du er mest dedikert og har masse ekstra tid å bruke på WOW og dermed har ting ikke andre "dødlige" kan få. Gud forby at vi som bruker 25 dager /"played" på jobb i måneden skal få lov til å ting som deg (snakker ikke om silly monunts her altså!) De fleste MH/BT guilder jeg ser som søker etter folk er jo ville på deltagelse. Må jo raide hver kveld 4 ganger i uka. Jeg har seriøst ikke tid til det, men liker WOW for det. Men fortvil ikke OP, det jeg har lest tilsier at det kommer en ny klasse med WoTLH. You will get you moment in the sun soon grind grind grind grind for you. Synes også det er rart du nevner at det er feil å spørre om hva slags pet som er best for level 39? Er det liksom ting man skal finne ut av selv? Eller skal man prøve alle ut alle man kan for å så finne den beste. Ser forøvrig sjelden språket siterer. Et siste spørsmål til deg OP: Hvordan mener du at situasjonen skal løses? Endret 3. mars 2008 av Dev-
kommando Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Med 2.4 kommer også et nytt 25-man instance, som kun de beste guildene vil være i stand til å gjennomføre. BT/MH attunements går vekk - litt kjipt for folk som har jobba for å komme dit, men allikevel, dere har hatt en del måneder med flash offs i IF og har uansett et solid forsprang på "noob-guildsa" som står i kø for å wipe på BT-trash etter patch release. SWP byr på helt nye utfordringer, loots, recipies og items som 95% av WoW's totale spillerbase ikke vil se på flere måneder, om i det hele tatt. Sånn set blir det dumt å klage på at WoW bare er for casuals. På den andre siden er jeg enig i at WoW blir mer og mer easymode, 5-man heroics har blitt nerfa til det ugjenkjennelige, borte er attunements, potions er ekstremt lett å få tak i, små forandringer som rogues blinding powder etc. etc. Blizzard har på veldig mange måter gjort spillet mye enklere, og samtidig mindre tidkrevende. - Er det nødvendigvis en dårlig ting? Husk på alle klasser/specs som ikke har så lett for å grinde mats/gull, heroic instancer som krevde en bestemt setup - en dps warrior i et hvilket som helst instance var fks. rimelig ubrukelig - eller paladin buffs med 5min duration. Jeg synes de fleste forandringer er til det bedre, at spillet ble såpass lett har irritert meg, men de beste spillerne vil fortsatt være best, enten det er snakk om PvP eller PvE. Vi pleide å spøke med at 95 % av alle som spiller WoW er retards, og et såpass offisiele forum som cathcgamer eller wow-europe.com viser det til det fulle. Allikevel skal man være forsiktig med å gre alle med den samme store kammen, dessuten tror jeg ikke ubegrenset arroganse er den beste veien for å skape en fruktig debatt. Ei heller på elitistjerks.com :- ) Endret 3. mars 2008 av Olag
wilai Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 For en casual er det vanskelig å farme så mange badges.. trenge 3-4 måned for å gjer seg klar til BT. Semi-hardcore player har vel klart å cleara BT etter så mange måned. mens Hardcore har cleare Sunwell. Selv om du får T6 badges gear, betyr ikkje det at du automatisk har klart å slå Illidan. Skrøyt heller om Boss Kill !! hvem vet om du er ebuyer?
MrSifter Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hvorfor poster du på to konotoer? magorian/original? Og hvorfor svarer du ikke på innlegget mitt? Poster ikke på to kontoer, nei. Les alle postene mine igjen, og kanskje en gang til. Hvis du da ennå vil at jeg svare, la meg få vite det. Så gjerne, klarer ikke å finne et svar.
Original Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Hvordan mener du at situasjonen skal løses? Som sagt forstår jeg hva Blizzard driver med. De lokker casuals til spillet samtidig som de gjør mange tilnærmet "hardcore" PvE spillere forbannet. Men tingen er, de får flere nye spillere med på lasset, enn de mister spillere. Og da er det ingen kvantefysikk å regne seg frem til at Blizzard får en hele tiden økt spillerbase, ved å stadig kaste ut gulrøtter til spillerne. Økt spillerbase = profit. Jeg har faktisk to løsninger på dette "problemet". Den ene er å gjøre det som Blizzard allerede har gjort, men i MYE mindre skala. Easy epics? Alright. Men nerf statsene, up points/badges/arena points required for dem. Slik holder de på casuals, samtidig som de ikke voldtar "hardcore" spillerbasen. Jeg mener at PvE guilds holder spillet sammen. World of Warcraft er, og vil forhåpentligvis alltid være et PvE spill. Anyways, den andre løsningen er å innføre et 2% durability loss på items når du dør i PvP combat. Antallet % er i dette tilfellet rent hypotetisk. Den andre er å tillate flasks/elixirs/pots/oils/world buffs osv i arenaer. PvP er jo competetive, og når teams når en viss rating blir det nødvendig å potte opp. I tillegg burde tapende lag ikke gaine honor points/arena points. Vinnende lag får alt. Slik vil antallet spillere med S2/S3 gear minke betraktelig, og PvP ville blitt mye mer respektabelt.
Theoneask Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 % durability loss når du dør i PvP? Korleis kan du foreslå noke sånt? Greit nok at du er ein PvE spelar, men eg ser ikkje korleis det vil komme noke godt ut av det der. Gearet tar jo skade av å PvP'e og sånn burde det klart vere. Men noke meir enn det nei? Nei nei.
Anbefalte innlegg