PSV Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Lootwhores... Glad om patch 2.4 får dere til å slutte å spille... så slipper vi slike svin online lenger... Can bare ''second this''. Helt enig. Etter å tatt nærmere en times tid og lest igjennom en del poster virker det rett og slett som om flesteparten her på dette forumet er totale noobs. Mener ikke å generalisere her, men hvor mye tid devoter dere til spillet? På en daglig basis? Det virker liksom ikke som om dere akkurat har noen jævlig reflekterte budskap å komme med. Egentlig enig. De fleste budskap er vel på linje med denne posten. Og med tilnærmet gode spillere snakker jeg ikke om PvP horer, jeg snakke om dedikerte end-game raiders som faktisk vet hva de driver med. Man må ærlig innrømme at dette forumet minner om det norske offisielle forumet hvorav de fleste er i levelling processen ennå. De fleste er vel gått lei av latterlige lette scripted encounters som man beveger seg etter en gang i uken for å få gratis epics. Jeg er i alle fall det. (12/14 Naxx PreTBC og quitta i Mai når guilden (som har drept Illidan for lenge siden), var 6/6 SSC 3/4 TK). Denne posten er ikke ment for å krenke noen, og jeg ønsker på ingen måte å starte en total ukonstruktiv flamewar her. Men honestly, finnes det noen gode spillere her inne som jeg faktisk kan diskutere med uten å bli direkte ydmyket? Du kan gjerne diskutere med meg, jeg kan en del om game mechanics da jeg henger sikkert alt for mye på ElitistJerks, noe du også burde om det er det du er ute etter. Virker som om Norge, i motsetning til söta bror og våre danske venner ligger ganske langt tilbake i gjennomsnittlig individuell spiller kompetanse. Noen enige her? Her får jeg lyst å kjøre en facepalm, men skal holde meg for god for det. Har du ikke sett ''swe???'' og ''dk???'' noen steder i spillet? Vil si norske spillere ligger mange hestehoder foran etter min erfaring, selv om guildet mitt var 90% med ganske ålreite svensker. En annen ting jeg ville skrive om i denne posten gjelder patch 2.4. Hva er deres syn på 2.4? Jeg tenker da selfølgelig på easy PvP belønninger og den nye badge looten. Og ikke minst Karazhan/BT/MH attunement liftings. Dette betyr at det ikke lenger er noen krav til attunements igjen i TBC content. Jeg solgte nylig hunteren min på grunn av dette. Jeg ser ingen belønning i spille lengre. Spillet har blitt så jævlig nerfa til helvete, og generelt "dumbed down" slik at en hvilken som helst prepubertal tolvårig apekatt kan spille spillet uten problemer. (Beklager språkbruken, men Blizzard har i det siste gjort meg mildt sagt fly forbannet.) Ikke bare uten problemer, men en orangutang kunne i teorien spilt spillet fullt ut. Er det noe nytt angående easy PVP belønninger jeg ikke har fått med meg? Isåfall, fortell meg gjerne. Skal du ha the real stuff, som våpen og/eller shoulders (som er symbolet på at du ikke suger i PVP) må du inneha enten mengder med skills eller spille i en rævva BG. Karazhan attunement skjønner jeg ikke helt, akkurat denne skulle jeg gjerne sett omgjort, mest på grunn av samme som med revered->honored heroic, man slipper alle tardsa, dette er lett å løse ved at man spiller med venner og/eller guildies istedenfor. Attunementen tar ikke noe særlig med tid heller, så det tar ikke mer enn 3-4 timer å kjøre gjennom en alt om alt klaffer med grupper. Jeg er selv personlig imot måten Blizzard har gjort attunements i TBC kontra Azeroth, overhodet ikke fornøyd med cockblocken hvor man må gjennom diverse instancer for å attune seg til high-level content. Dette var utrolig mye bedre før, da man gjorde relativt lette attunement quests (Se: MC, BWL, Naxxramas) Ett utrolig godt unntak er AQ40, som hadde den verste attunementen personlig sett, men den aller beste hvis man tenker serverwise. Her måtte hele serveren samle sammen ressurser for å åpne content, og man måtte dermed stå ilag som server. Vi (som serverledende guild) loddet konkurranser som gav BoE MC epics til de som contributa (Points for ressurser etter behov, deretter roll blant points, utrolig bra system) ved random trekning. Noe av denne essensen håper jeg kommer med Sunwell patchen igjen, bare at da står jeg på andre siden, som ''casual''. Det at du solgte hunteren din kommer alltid til å være en impulsreaksjon, og noe du mest sannsynlig kommer til å angre, såfremt du ikke er en såkalt account trader. Det at spillet blir nerfa til helvete skjønner jeg ikke helt, folk som raider relativt high-end får nytt content å begi seg ut på, mens såkallte ''lesser-casual'' raiding guilds får se mer content istedenfor å cockblocke seg på f.eks Kael'thas eller Lady Vashj. En orangutang hadde aldri klart Sunwell Plateau, ei heller Molten Core, det er bare å slå fra seg og en overreaksjon fra din side. Spillet er riktignok nerfet, men hva spiller det noen rolle når du har nytt content å begi deg ut på som ''lesser-casual'' raiding guilds ikke får sett med det første? Og ikke misforstå meg, jeg forstår faktisk på en måte hvorfor Blizzard gjør dette. World of Warcraft har til dags dato en spillerbase på svimlende nesten 10 millioner spiller. Naturlig nok er "casuals" den største spillerbasen World of Warcraft har. Ved å amputere spillet til den grad de har gjort nå, gjør de den ene parten, "casual" parten glade, mens de spillerne som faktisk har tid og skills til å spille spillet slik det burde bli spilt blir regelrett voldtatt av Blizzard. Alt det gearet mange spillere har spilt så lenge for, blir erstattet av badge loot som er tilgjengelig for Badges of Justice som dropper i heroics og Karazhan, og i 2.4 også av 25 man raid bosser. I teorien, hvis man tenker ItemID, kan man ved å farme Karazhan og heroics noen uker bli halvveis geara opp i Black Temple quality gear. Og dere vet like godt som meg at det gir mer enn nok grunnlag til å skippe Kael'Thas, som virkelig krevde konsentration og effort. Mange guilder vil nok bare gå rett til verks med å farme de 3-4 første "free loot" bossene i Mount Hyjal, i tillegg til Naj'entus og Supremus i the Black Temple. Igjen refererer jeg til kommentaren min angående det at high-end guilds har nytt content å ta seg til, som ikke per dags dato ser så utrolig vanskelig ut. Det at casuals kan geare seg opp til BT-kvalitetsnivå er bare positivt for de som virkelig vil noe med dette spillet. Vi hadde en rekrutt tilbake pre-TBC i guilden min som var tidligere hardcore raider i ett eller annet MMO (NWN eller noe slikt) som hadde rævva gear, men klarte å bevege seg på encounters på lik linje med alle andre. Dette i 2.5k HP gear mot C'thun for å trekke frem et eksempel. Selvsagt er det bare positivt at slike spillere kan få komme seg opp på et nivå uten å måtte jobbe seg gjennom cockblock attunements og andre ting. Disse spillerene er ofte de som er mest loyale også. Kael'thas får man jo oppleve i Magister's Terrace så selve ''loren'' går man ikke mye glipp av, men ja, er enig i at det nok er en ganske flott encounter som de fleste burde prøve. Jeg linker mer enn gjerne items som beviser dette. Ta først en titt på: Legionkiller Crossbow, droppes av Supremus, andre boss i the Black Temple. Ta deretter en titt på: Crossbow of Relentless Strikes Crossbow tilgjengelig i patch 2.4 for 150x Badges of Justice Mja, hvis du leser over her så refererer du til denne bossen som free loot boss, så jeg ser ikke helt poenget ditt her. En free loot boss vs. 1 måned med venting, eller 30-50 timer i Heroic. Jeg er ganske sikker på hva valget mitt faller på. Det vil si at clearer du Karazhan 4-5 ganger + noen heroics ved siden av, har du i løpet av en snau måned farmet opp en crossbow på lik linje med den som dropper i BT. Og jeg forstår også Blizzard's intensjoner om å la så mange spillere som mulig få see Black Temple/Mount Hyjal får Northrend blir utgitt. (World of Warcrafts neste planlagte expansion pack.) Man husker jo hvordan noobs whina på grunn av at de aldri så Naxxramas før The Burning Crusade. Den feilen, så langt det kan kalles en feil, vil naturligvis ikke Blizzard begå igjen. Den feilen gikk vel i første grad ut på at det var så kort tid igjen til TBC kom ut, så de fleste gav opp all form for raiding, spesielt ved Honor patchen som kom ut. Selv hadde vi noe guild drama rundt denne tiden som hindret raiding, så vi fikk ikke ned hele Naxxramas. Men med si, en måned lengre tid, hadde vi nok også tatt ned Kel'Thuzad. Konklusjonen er at jeg skjønner hva Blizzard driver med, men de tar bare alt for hardt it. Spillet er som sagt, til den grad "dumbed down" at en jævla apekatt med dysleksi kan spille det. Forhåpentligvis fortsetter ikke dette i Northrend. Vel, de av dere som faktisk spiller for teamwork, progress, og utfordringer bør ikke håpe Blizzard tar med seg denne uvanen. Personlig tror jeg at Blizzard røyker pot på jobb./rant over. Det ser ut for meg som om at du i alle fall ikke er en av de som spiller for teamwork, progress og utfordringer. Heller for loot og det å kunne flexe bort litt gear til folk som har mindre tid til å spille WoW/spiller WoW på tider som ikke passer for raids. Ending word: Backfired.
Moonshield Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ladies and gentlemen... *trommevirvel* ANOTHER WHINETHREAD.
Original Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Ang første del kan du abre dra deg til helvette men den jævla overlegne holdningen din. ALLE spiller fordi det gir dem noe igjen for det. enten det er en 12 år gammel "hunter" eller 34 år gammel BT raider. I steden for å lage enda en 10mans instance gjør dem heller MH og BT mer casual. Enkelt og greit. Neste del avslører ganske enkelt at du er lootwhore. Og at alt du bryr deg om er å stå utfor banken og flexxe din enorme E-peen for å kompensere for manglende fysiske utrustning. for å sitere: Alt det gearet mange spillere har spilt så lenge for Så kan du ta å spørre folka i Nihilum, Death & Taxes osv hvorfor dem spiller? FORDI DET ER GØY Å KLARE TING! ikke fordi dem får gear fra det. Så STFU wannabe "hardcore" raider. Du raider for loot, og er herved eid. Hadde lett kikca deg fra guilden min siden alt du bryr deg om er purple pixels. Har spillt med 10åringer som har mer innsikt en deg. For det første har du totalt faila i forstå hva jeg mener i det hele tatt. Dette handler ikke om lootwhoring. Men loot blir fortsatt sentralt, seeing as loot er en absolutt nødvendighet for å i det hele tatt downe bossene de ikke fortjener, sett at Blizzard spoonfeeder dem det nødvendige gearet. Som ikke du fortjener heller, egentlig. Let's see: Ananchel the Paladin @ Spinebreaker Aranashi the Warlock @ Spinebreaker Er misunnelse koblet inn i bildet? For det kan se slik ut. Og isåfall, hvem er lootwhore her? For resten av denne tilfeldige ukonstruktive suppeposten din kan du lese hva jeg svarte til Crestfallen. Skulle gjøre susen for din del. Og nei, Nihilum, DnT og andre toppguilder clearer ikke content fordi det er "gøy å cleare". De clearer content først simphelten fordi gjennomsnittsskillen på spillerne der er utrolig høy, og de liker medias oppmerksomhet. Og selfølgelig, de liker å være på toppen. Hvem gjør ikke det?
Magorian Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Mja, hvis du leser over her så refererer du til denne bossen som free loot boss, så jeg ser ikke helt poenget ditt her. En free loot boss vs. 1 måned med venting, eller 30-50 timer i Heroic. Jeg er ganske sikker på hva valget mitt faller på. Men så må man faktisk cleare SSC/TK for å komme seg dit, så det er fortsatt en effort lagt inn i å få buen, selv om KT er nerfa til helvete.
MrSifter Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) I LOL'ed. Bra at du kalle alle andre noobs og klarer å sammenligne Legionkiller med Crossbow of Relentless Strikes. Da førstnevnte er en tankebow og sistnevnte er en hunterbow, hadde vært mer imponerende hvis du hadde visst oss et ranged våpen man kan kjøpe av badges som er bedre for tanks enn Legionkiller. EDIT: Jeg klarer ikke helt å skjønne argumentasjonen til OP og andre motstandere av nerfingen i 2.4. Dere sier at det er dårlig at folk kan bypasse Vashj og KT og få bra nok gear til å raide T6 content gjennom badges. Ok. Men hvorfor er det det? Er det fordi dere føler dere "lurt" til å gjøre det den tungvindte veien? Er det fordi at dere ikke unner folk som ikke dedikerer like mye tid til spillet som dere å ha liknende gear som de såkalte hard-core raiderne? Eller er det fordi dere ikke unner casuals å se instancer og å downe bosser de ellers ikke ville ha gjort? Eller er det en annen grunn? Er det førstnevnte grunn må man jo rett og slett sette seg litt inn i hvordan MMOs funker, ingen overraskelse akkurat at de fjerner attunements. Er det en av de andre grunnene virker det litt barnslig. Endret 3. mars 2008 av MrSifter
Magorian Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 I LOL'ed. Bra at du kalle alle andre noobs og klarer å sammenligne Legionkiller med Crossbow of Relentless Strikes. Da førstnevnte er en tankebow og sistnevnte er en hunterbow, hadde vært mer imponerende hvis du hadde visst oss et ranged våpen man kan kjøpe av badges som er bedre for tanks enn Legionkiller. Noen hunters er Survival... Men hvorfor er det det? Er det fordi dere føler dere "lurt" til å gjøre det den tungvindte veien? Er det fordi at dere ikke unner folk som ikke dedikerer like mye tid til spillet som dere å ha liknende gear som de såkalte hard-core raiderne? Eller er det fordi dere ikke unner casuals å se instancer og å downe bosser de ellers ikke ville ha gjort? Pretty much..
IntelAmdAti Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Spillet er som sagt, til den grad "dumbed down" at en jævla apekatt med dysleksi kan spille det. Det er bare PvE-delen som er slik, PvP krever (gud forby i dette spillet) faktisk litt skills og ferdigheter av spilleren for å nå langt. I PvP gjelder det å utnytte tabbene og feilene som det andre laget gjør, og utnytte de til egen fordel på best mulig måte. Det går mye i det samme, men det er mye mer variasjon i arenaen enn hva det er på en raidboss. Og blir det ikke helt meningsløst å syte? Hvis det faktisk hadde vært noe å syte over, hvorfor kunne ikke du ha begynt å gjøre som casual-spillerne? Istedenfor å klage over hvor vanskelig dere har det og hvor lett de har det, og at de får lik belønning som dere får, så kan vel dere også velge den fornuftige veien? Siden du velger å ikke gjøre det går jeg ut fra at raidere fortsatt har massive fordeler over casual-spillere, og da har dere faktisk ingenting å klage over. Endret 3. mars 2008 av Pycnopodia
Sjark Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Vet ikke helt hvor jeg skal starte menneh, altså jeg synes at det med badge looten var ganske så irriterende på en måte, grunnen til dette er at for å oppgradere de 4 delene jeg kan få bedre av med badges koster det 425badges elns, men på pluss siden så får jeg det av alle raidbosser, så slepper å starte å farme booring kara igjen. Det med attunement er sånn halveis greit, guilder som tar MH/BT har ofte sluttet med SSC/TK og gidder ikke runne for å attune folk, selv om du er god osv får du ikke joine pga attunement, men nå nermer guilden jeg er i nå seg Vashj kill (2%) så jeg kunne godt klart meg uten den oppgraderinga nå. Du sier at Blizzard ikke tenker på spillerne, men hvem tenker de på da? Hvis du sier penger, så må det være spillerne, for det er dem som betaler, så hvis de ikke tenker på spillerne tenker de heller ikke på penger. Tilbake til badges gearet: Jeg tviler på at folk som ikke raider kommer til å få dette gearet, ivertfall i nermeste fremtid etter patchen. Det er ikke billig, og hvis du ikke raider så må du forferdelig mange heroic runs for å få dem. Ta feks et fult kara run er vel rundt 15 badges. Du trenger ca 150 badges for et item. Det blir ca 10 fulle kara run aka 10 uker, ca 2 måneder per item, farmer du heroics i tillegg så blir det fortsatt fort over 1 måned. Derfor ser jeg ikke at Casual vil få så bra gear, ivertfall ikke de fleste. Men dem som raider vil få dette noe fortere, pga at dem kansje tar kara en gang i uken for badgesene, full SSC/TK clear og kansje MH/BT. Da vil du etter 2.4 skaffe badges veldig fort. Så jeg ser ikke på denne patchen som noe helt dritt, selv om jeg synes badges looten var litt syk..
Sjark Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Ang første del kan du abre dra deg til helvette men den jævla overlegne holdningen din. ALLE spiller fordi det gir dem noe igjen for det. enten det er en 12 år gammel "hunter" eller 34 år gammel BT raider. I steden for å lage enda en 10mans instance gjør dem heller MH og BT mer casual. Enkelt og greit. Neste del avslører ganske enkelt at du er lootwhore. Og at alt du bryr deg om er å stå utfor banken og flexxe din enorme E-peen for å kompensere for manglende fysiske utrustning. for å sitere: Alt det gearet mange spillere har spilt så lenge for Så kan du ta å spørre folka i Nihilum, Death & Taxes osv hvorfor dem spiller? FORDI DET ER GØY Å KLARE TING! ikke fordi dem får gear fra det. Så STFU wannabe "hardcore" raider. Du raider for loot, og er herved eid. Hadde lett kikca deg fra guilden min siden alt du bryr deg om er purple pixels. Har spillt med 10åringer som har mer innsikt en deg. For det første har du totalt faila i forstå hva jeg mener i det hele tatt. Dette handler ikke om lootwhoring. Men loot blir fortsatt sentralt, seeing as loot er en absolutt nødvendighet for å i det hele tatt downe bossene de ikke fortjener, sett at Blizzard spoonfeeder dem det nødvendige gearet. Som ikke du fortjener heller, egentlig. Let's see: Ananchel the Paladin @ Spinebreaker Aranashi the Warlock @ Spinebreaker Er misunnelse koblet inn i bildet? For det kan se slik ut. Og isåfall, hvem er lootwhore her? For resten av denne tilfeldige ukonstruktive suppeposten din kan du lese hva jeg svarte til Crestfallen. Skulle gjøre susen for din del. Og nei, Nihilum, DnT og andre toppguilder clearer ikke content fordi det er "gøy å cleare". De clearer content først simphelten fordi gjennomsnittsskillen på spillerne der er utrolig høy, og de liker medias oppmerksomhet. Og selfølgelig, de liker å være på toppen. Hvem gjør ikke det? Du trenger da ikke sånn veldig uber gear for å cleare ting, Nihilum gjekk rett på SSC/TK og hopte over kara. Guilden som Nihilum clearer ikke bare for gjsnitts skillen deres er generelt høy, det har også veldig godt teamplay, og de dedikerer veldig mye av sin fritid til spillet.
Northern_Comfort Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Fint du har klart å slutte med WoW, for det virker faen i meg som du ikke hadde godt av å spille. Og "overlegen geek-holdninga" du har der, prøv å gi litt slipp på den når du prøver å snakke til andre mennesker takk..
Crispin Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg blir så oppgitt, har overhode ingen forståelse her. Hvor mange måneder har ikke du hatt de beste gearet nå? Siden du var tidlig ute med å cleare bt. Hva er galt med å gi flertallet muligheten til å oppleve det meste av tbc noen måneder før ny ekspansjon? Du har hatt ÅR på å kose deg i bt, å føle deg bedre eller hva du mener. Og viss ikke det er greit at 12åringer spør om hjelp her, HVOR da skal de spør om hjelp? Dessverre men det finnes veldig mange spillere på den alderen som er like mye verdt som du og jeg. Dessuten har dette blitt diskutert før, og hver person skal få mene hva han vil, men vær så snill og dropp den ukoselige holdningen din. Det gjør deg usympatisk og vanskelig å diskutere seriøst med. Endret 3. mars 2008 av Crispin
Loeve Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Vi har hatt og har medlemmer på dette forumet som har vært i både europa- og verdenstoppen både på PvP- og PvE-siden, så jeg foreslår at du kommer med utsagn basert på noe annet enn et par timers lesning av overfladisk grad i WoW-forumet før du uttaler deg neste gang. Og må man dedikere hele livet sitt til endesløs raiding og ensformig traktering av de samme gamle udynamiske "utfordringene" for å kvalifisere som en god spiller hos deg? Jeg har selv raidet hardcore en gang i tiden, gjort server first kills og brukt all tiden jeg var online på å hoppe rundt i Felwood etter tubers eller herbs til potions. Det fikk meg også til å disenchante alt jeg hadde av utstyr og gi bort kontoen min. Etter at savnet ble for stort ble jeg med i en norsk raiding guild. Nivået var rimelig høyt, med mange gode spillere, men vi var aldri en topp-guild som sådan. Allikevel føltes det mye bedre å fise gjennom BWL, AQ40 og tidlig Naxxramas med dem med et par pils innabords og en god stemning over Ventrilo, fremfor da jeg satt med musikk på ørene og kjeda meg igjennom 6 timer med den samme gamle smørja jeg hadde gjort tjue ganger før, og visste akkurat hvordan kom til å skje. Jeg hadde i underkant av 1000 honor kills til sammen på presten og hunteren min da de begge hadde truffet 70. Til sammenligning deler de drøyt 150 dager /played og har vært gjennom det aller meste av content pre-TBC. Nå for tiden er den eneste grunnen til at jeg spiller PvP, først og fremst arena. Dette fordi spillet igjen har begynt å stimulerere kreativitet og selvstendig tenkning, fremfor å oppfordre til å jokke de samme prosedyrene dag inn og dag ut, bare for å _kanskje_ få en belønning. Jeg hadde sannsynligvis reagert på samme vis som du gjør i dag på den tiden jeg var mest hardcore også. Jeg raida BWL av og på helt fra det kom ut til Naxxramas var the new big thing, og opplevde at Rejuvenating Gem droppa for første og siste gang da jeg var på ferietur i Spania. Jeg ble kvalm bare ved tanken, og hadde jeg fått vite at da jeg kom hjem hadde alle sammen anskaffet seg tilsvarende gjenstander gjennom enkle, kjappe og simpelt utførte oppgaver man kunne gjøre alene, hadde jeg nok vært en trist rubrikk i en trøndersk lokalavis. Men etter hvert som du greier å distansere deg fra den elitistiske og introverte bobla du lever i, og innser hvor latterlig det er å sette prisen på en gjenstand i et dataspill til flere dager i virkelig tid - tilsvarende opp mot titalls tusen kroner oversatt i arbeid - lærer du deg å sette pris på de stegene Blizzard har gjort for å gjøre spillet mer casual-vennlig. Endret 3. mars 2008 av Loeve
Tobi2 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Vi har hatt og har medlemmer på dette forumet som har vært i både europa- og verdenstoppen både på PvP- og PvE-siden, så jeg foreslår at du kommer med utsagn basert på noe annet enn et par timers lesning av overfladisk grad i WoW-forumet før du uttaler deg neste gang. Og må man dedikere hele livet sitt til endesløs raiding og ensformig traktering av de samme gamle udynamiske "utfordringene" for å kvalifisere som en god spiller hos deg? Jeg har selv raidet hardcore en gang i tiden, gjort server first kills og brukt all tiden jeg var online på å hoppe rundt i Felwood etter tubers eller herbs til potions. Det fikk meg også til å disenchante alt jeg hadde av utstyr og gi bort kontoen min. Etter at savnet ble for stort ble jeg med i en norsk raiding guild. Nivået var rimelig høyt, med mange gode spillere, men vi var aldri en topp-guild som sådan. Allikevel føltes det mye bedre å fise gjennom BWL, AQ40 og tidlig Naxxramas med dem med et par pils innabords og en god stemning over Ventrilo, fremfor da jeg satt med musikk på ørene og kjeda meg igjennom 6 timer med den samme gamle smørja jeg hadde gjort tjue ganger før, og visste akkurat hvordan kom til å skje. Jeg hadde i underkant av 1000 honor kills til sammen på presten og hunteren min da de begge hadde truffet 70. Til sammenligning deler de drøyt 150 dager /played og har vært gjennom det aller meste av content pre-TBC. Nå for tiden er den eneste grunnen til at jeg spiller PvP, først og fremst arena. Dette fordi spillet igjen har begynt å stimulerere kreativitet og selvstendig tenkning, fremfor å oppfordre til å jokke de samme prosedyrene dag inn og dag ut, bare for å _kanskje_ få en belønning. Jeg hadde sannsynligvis reagert på samme vis som du gjør i dag på den tiden jeg var mest hardcore også. Jeg raida BWL av og på helt fra det kom ut til Naxxramas var the new big thing, og opplevde at Rejuvenating Gem droppa for første og siste gang da jeg var på ferietur i Spania. Jeg ble kvalm bare ved tanken, og hadde jeg fått vite at da jeg kom hjem hadde alle sammen anskaffet seg tilsvarende gjenstander gjennom enkle, kjappe og simpelt utførte oppgaver man kunne gjøre alene, hadde jeg nok vært en trist rubrikk i en trøndersk lokalavis. Men etter hvert som du greier å distansere deg fra den elitistiske og introverte bobla du lever i, og innser hvor latterlig det er å sette prisen på en gjenstand i et dataspill til flere dager i virkelig tid - tilsvarende opp mot titalls tusen kroner oversatt i arbeid - lærer du deg å sette pris på de stegene Blizzard har gjort for å gjøre spillet mer casual-vennlig. Second that!
Zepticon Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) For det første har du totalt faila i forstå hva jeg mener i det hele tatt. Dette handler ikke om lootwhoring. Men loot blir fortsatt sentralt, seeing as loot er en absolutt nødvendighet for å i det hele tatt downe bossene de ikke fortjener, sett at Blizzard spoonfeeder dem det nødvendige gearet. Som ikke du fortjener heller, egentlig. Let's see: Ananchel the Paladin @ Spinebreaker Aranashi the Warlock @ Spinebreaker Er misunnelse koblet inn i bildet? For det kan se slik ut. Og isåfall, hvem er lootwhore her? For resten av denne tilfeldige ukonstruktive suppeposten din kan du lese hva jeg svarte til Crestfallen. Skulle gjøre susen for din del. Og nei, Nihilum, DnT og andre toppguilder clearer ikke content fordi det er "gøy å cleare". De clearer content først simphelten fordi gjennomsnittsskillen på spillerne der er utrolig høy, og de liker medias oppmerksomhet. Og selfølgelig, de liker å være på toppen. Hvem gjør ikke det? Skjønner ikke greia med å quote mine toons? bare for å brife "ooh jeg er bedre en deg"? Har ingen intensjonere om å overgå noen som hellst. Det jer er ute etter er Å HA DET GØY NÅR JEG SPILLER. Om DU ikke kan ha det gøy når du spiller fordi ANDRE har gear som dem ikke i dine øyne fortjener, så er det DITT problem! Og helt seriøst, hvor mange tror du som bryr seg om de badge epicsa? Hvor mange guilds tror du kommer til å rulle inn i den nye 25-mans saken bare med badgeloot? High-end Guilds har da for faen ikke MONOPOL på wow? Og man kan heller ikke forvente at fjorårets sykkelmodell skal være like dyr og eksklusiv som årets modell? Og ja. Nihilum spiller for å være Først. ANdre spiller for å klare ting som et team. Andre vil oppleve mest mulig content. Og noen, slik som deg, spiller fordi dem er lootwhores og liker å flexe utenfor aldor banken. Og noen som sa at wow trengte skills? Latterligste jeg har hørt. Wow krever bare tid. Du argumenterer som en prepubertal scrub, og er herved butfucked. Original hadde antakelig aldri vært i guilden din, siden han probably er lei av Karazhan/ZA allerede. EDIT: Aranashi the Warlock @ Spinebreaker Ananchel the Paladin @ Spinebreaker Naebliss the Warlock @ Shadow Moon (retired) Nuff said.. Argumentasjonen min vil jeg påstå er fraværende faktisk, da det er begrenset hvor mye tid man faktisk gidder å kaste bort på andres tvangsamputerte e-peen. Driter i hvor lei han er Kara. Sånner holdninger er til å spy av. ... ... Respekt. Endret 3. mars 2008 av Zepticon
IntelAmdAti Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hvis man blir veldig uheldig begynner man kanskje å tenke at rank 14 er en bragd å oppnå? Jeg ser på det mer som en slags skam.
pax1 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Lootwhores... Glad om patch 2.4 får dere til å slutte å spille... så slipper vi slike svin online lenger...
IntelAmdAti Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 It is important to remember that anyone who has accomplished more than you has no life and anyone who has accomplished less is a noob
Anbefalte innlegg