DantheMan Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 1: Prøver å spille VCD og SVCD på pc med Media player 9, filmen funker i 5 sekunder, så låser maskinen seg, må restarte og det samme skjer igjen..HVORFOR? 2: Alle mulige codec's...holder det med å "zippe" dem frem og starte .exe så legger dem seg der dem skal i media player osv?? Eller må jeg gjøre noe mer?
Kaskaso Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 1: Prøver å spille VCD og SVCD på pc med Media player 9, filmen funker i 5 sekunder, så låser maskinen seg, må restarte og det samme skjer igjen..HVORFOR? Nå er mp9 litt kresen, så jeg anbefaler å gå ned i versjonnummer. Dog aner jeg ikke hvorfor det låser hos deg. 2: Alle mulige codec's...holder det med å "zippe" dem frem og starte .exe så legger dem seg der dem skal i media player osv?? Eller må jeg gjøre noe mer? det holder å installere de. ffdshow.
DantheMan Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Skrevet 25. februar 2003 Ok, takk. Jeg får prøve å re-installere mp9 på nytt tror jeg.. :x
sjefen-sjøl Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Installer DVD player så kan du se VCD og SVCD selv om du ikke har DVD spiller
DantheMan Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Skrevet 15. mars 2003 jepp, det ble en zoom-player og da virket det! Har dere noen tips om hvordan jeg kan se "vanlige" DVD filmer på pc, selv uten DVD-rom?
thorel Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 jepp, det ble en zoom-player og da virket det! Har dere noen tips om hvordan jeg kan se "vanlige" DVD filmer på pc, selv uten DVD-rom? Du må jo nesten ha DVD-spiller viss du skal se DVD filmer da...
OscarWoHA Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 jepp, det ble en zoom-player og da virket det! Har dere noen tips om hvordan jeg kan se "vanlige" DVD filmer på pc, selv uten DVD-rom? Du må jo nesten ha DVD-spiller viss du skal se DVD filmer da... hehe
RottePostei Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 Hva er urlen til DVD player? (hvis det er det programmet heter da)
Skello Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Powerdvd er ganske bra. http://www.gocyberlink.com/english/product...n.jsp?ProdId=28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå