Gå til innhold

Gratis BioShock fra Gamezone!


TFuru

Anbefalte innlegg

Hei!

 

En feil i våre systemer førte til at BioShock til XB360 lå ute til 0 kroner i en periode.

 

Som nevnt i våre betingelser tar vi forbehold om slike feil, og vi kan dessverre ikke sende ut et så stort antall spill

som ble bestilt i denne perioden gratis.

 

Den riktige prisen på produktet er nå lagt til, denne er 349,00 kr.

 

Da vi anntar at de fleste av dere bare bestilte for å se om det ble et gratis spill, er alle disse ordrene slettet (eventuelt

bare denne artikkelen dersom du hadde flere varer på bestillingen).

 

Dersom du ønsker spillet til den riktige prisen ber vi deg rebestille spillet.

 

Beklager feilen.

 

Vennlig hilsen

www.gamezone.no

 

Hmm.. Skal jeg orke å lage no mas rundt dette da...

Endret av Kvalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gir ikke noen form for kompensasjon heller.. Dårlig..

 

Edit: nå er det 20 spill på lager, det betyr at det var 20 spill som ble kjøpt til 0 kroner... Det er ikke ett "stort antall"... De hadde tjent mer på å si "greit, vi dreit oss ut, tar det på vår kappe". Skjønner at Platekompaniet ikke kunne gi bort X antall Wii.. Men dette er for dårlig. Nesten så jeg vurderer å forhåndsbestille GTA IV fra noen andre...

Endret av Kvalen
Lenke til kommentar
Hei!

 

En feil i våre systemer førte til at BioShock til XB360 lå ute til 0 kroner i en periode.

 

Som nevnt i våre betingelser tar vi forbehold om slike feil, og vi kan dessverre ikke sende ut et så stort antall spill

som ble bestilt i denne perioden gratis.

 

Den riktige prisen på produktet er nå lagt til, denne er 349,00 kr.

 

Da vi anntar at de fleste av dere bare bestilte for å se om det ble et gratis spill, er alle disse ordrene slettet (eventuelt

bare denne artikkelen dersom du hadde flere varer på bestillingen).

 

Dersom du ønsker spillet til den riktige prisen ber vi deg rebestille spillet.

 

Beklager feilen.

 

Vennlig hilsen

www.gamezone.no

 

Hmm.. Skal jeg orke å lage no mas rundt dette da...

man kan jo ikke si noe på det. det har forbehold mot skrivefeil.

Lenke til kommentar

En annen ting som er interessant er at man ikke må bekrefte at man har lest noen betingelser, hverken under registreringsprosessen eller når man skal betale.

Edit: Må man bekrefte når man betaler? Jeg husker ikke helt..

Endret av Pazleet
Lenke til kommentar

Fikk denne mailen:

 

Hei!

 

En feil i våre systemer førte til at BioShock til XB360 lå ute til 0 kroner i en periode.

 

Som nevnt i våre betingelser tar vi forbehold om slike feil, og vi kan dessverre ikke sende ut et så stort antall spill

som ble bestilt i denne perioden gratis.

 

Den riktige prisen på produktet er nå lagt til, denne er 349,00 kr.

 

Da vi anntar at de fleste av dere bare bestilte for å se om det ble et gratis spill, er alle disse ordrene slettet (eventuelt

bare denne artikkelen dersom du hadde flere varer på bestillingen).

 

Dersom du ønsker spillet til den riktige prisen ber vi deg rebestille spillet.

 

Beklager feilen.

 

Vennlig hilsen

www.gamezone.no

 

 

Har ikke sendt noen mail tilbake enda.

Lenke til kommentar
Ja, dersom de ikke gjør noe med dette kommer ikke jeg til å bestille fr dem mer heller. Går heller over til Absolutt Spill da.

for der får du veldig mange spill gratis. de gjorde en feil, folk gjør feil, absoluttspill har også feilpriset et par ganger.

Lenke til kommentar
Dette er det dummeste jeg har hørt.. Skal dere slutte og handle derfra pga at de gjorde en feil, DU var veldig klar over at ikke var riktig? (pluss at de tar forbehold om skrive feil etc.). Og en annen ting, hvorfor kreve og få avslag for dette? 349,- kr er da en ganske real pris?

 

Helt enig..

Lenke til kommentar
Nei, jeg skal aldri handle der igjen. AS har i det minste forstått det med service. Der får du alltid svar på 15 min.

 

Det er vel kanskje ikke så veldig rart at du ikke fikk svar på 15 minutter... Hvilken dag bestilte du? Got the point? Lurer på om Absoluttspill er 100% aktive på både service og tilbakemeldinger på en søndag!

Lenke til kommentar
Nei, jeg skal aldri handle der igjen. AS har i det minste forstått det med service. Der får du alltid svar på 15 min.

 

Det er vel kanskje ikke så veldig rart at du ikke fikk svar på 15 minutter... Hvilken dag bestilte du? Got the point? Lurer på om Absoluttspill er 100% aktive på både service og tilbakemeldinger på en søndag!

Det er mandag i dag da...

Men nå har jeg uansett fått fikset en deal med dem, så det er null stress...

Endret av Pazleet
Lenke til kommentar
Nei, jeg skal aldri handle der igjen. AS har i det minste forstått det med service. Der får du alltid svar på 15 min.

 

Det er vel kanskje ikke så veldig rart at du ikke fikk svar på 15 minutter... Hvilken dag bestilte du? Got the point? Lurer på om Absoluttspill er 100% aktive på både service og tilbakemeldinger på en søndag!

Det er mandag i dag da...

 

Du bestilte jo varen din på Søndag? stemmer ikke det? Og klaget du ikke på at du ikke hadde fått svar innen 15 minutter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...