Gå til innhold

Gratis BioShock fra Gamezone!

TFuru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bestilling sendt.

Da er det bare å vente på "Beklager, vi har gjort en feil"-mailen.. :p

Bestilling sendt her også :!:

Fremdeles 11 på lager... :new_woot:

Skrevet

Hi hi.. jeg ønsker meg dette spillet :p Men med min studentøkonomi må jeg se langt etter nye spill om dagen. Jeg håper jeg får dette :)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

8. Feilprising og produktinformasjon

Vi tar forbehold om utsolgte produkter, prisendringer, feilaktige prisopplysninger og andre eventuelle feil i opplysninger som fremkommer i våre annonser og på www.gamezone.no. Dersom det viser seg at en vare du har bestilt hos oss har feil pris eller beskrivelse kan du kontakte oss på e-post [email protected].

Kjipern.

Skrevet

Ja det er vell neppe et reklamestunt :p Jeg fikk i allefall øynene opp for denne butikken. Ikke hørt om den før. Sender de Bioshock gratis i posten til meg skal Gamezone pikemeg være første sjappa jeg tenker på når jeg skal kjøpe nye spill :)

Skrevet
Kan de kreve fullpris hvis vi bestiller den til 0 kr?

Det kan vel være 2 mulige utfall her.

1. De er kule og gir alle de som har bestilt spillet helt gratis, altså for 0 kr

2. De gir kundene muligheten til å trekke tilbake orderen eller få et avslag på ordinær pris.

Husker det var feilprisin på platekompaniet sine sider - her var det snakk om STORE mengder, så kan egentlig ikke sammenlignes - men der ble alle tilbudt å trekke orderen eller få rabatt. Ingen fikk varen til den prisen de "kjøpte" den for.

Skrevet
Kan de kreve fullpris hvis vi bestiller den til 0 kr?

Det kan vel være 2 mulige utfall her.

1. De er kule og gir alle de som har bestilt spillet helt gratis, altså for 0 kr

2. De gir kundene muligheten til å trekke tilbake orderen eller få et avslag på ordinær pris.

Husker det var feilprisin på platekompaniet sine sider - her var det snakk om STORE mengder, så kan egentlig ikke sammenlignes - men der ble alle tilbudt å trekke orderen eller få rabatt. Ingen fikk varen til den prisen de "kjøpte" den for.

Da var det vel snakk om feilprising av Wii? Mener å huske at det også var feilpriset ett spill hos noen for noen år tilbake. Tror de lot orderen stå da, men jeg kan ta feil.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

sto 21 på lager i dag til 0 kr, så skader ikke å prøve seg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...