Gå til innhold

LG KU990 - IPhone - HTC Touch Cruise


Anbefalte innlegg

Hva ville dere valgt?

Hva jeg vil ha i en telefonen:

-Touch skjerm.

-Deisgn er viktig men ikke såpass viktig at det går utover det tekniske i telefonen. I følge bilder og video ser det ut som IPhone har det beste designet, så kommer LG sin telefon på en god annen plass og HTC telefonen på en 3 plass.

-Musikk og mulighet til å spille av film som avi og divx. Har en 1 times resierute med buss til og fra jobb så noe musikk og video blir det på turen.

-Menyene må være enkle å bruke og det må være rask til å starte opp programmer som sms, kalender og annet.

-Muligheter til å endre themes, legge inn nye programmer og spill må ikke være for avansert.

-Wifi er ikke et must men greit å ha med.

-Kamera og video må være topp kvalitet. Jeg har en liten unge på 1 år og det blir selvfølgelig litt bilder og filmer. Det er ikke alltid man har med digitalkamera, men mobilen er stort sett med over alt. Derfor er det veldig viktig å ha bra bilde kvalitet og video.

 

Alt i alt har jeg nå bestemt meg for LG sin telefon. Jeg var først klar for en IPhone men uten muligheter til å sende MMS, dårlig kamera og ingen garanti så valge jeg LG.

Har ikke fått telefonen ennå, og har fortsatt mulighet til å ombestemme meg.

Noen som har vært borte i disse 3 telefonene og kan dele litt erfaringer hva som ville passe meg best?

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei SPiLL!

 

Har testet alle tre telefonene du snakker om, og til ditt bruk er antageligvis KU990 det beste alternativet. Da med hovedfokus på kamera, som virker til å være viktig for deg.

 

HTC vil jeg ikke anbefale med mindre avansert synkronisering av kalender og kontakter er det viktigste for deg (men i så fall er den suveren).

 

iPhone er som sagt litt mer risky å skaffe seg foreløpig, pga. manglende garanti osv. Har selv kjøpt to iPhone'er som begge har gått dukken etter kort stund.

 

Nokia N95/N82 er vel kanskje også gode alternativer?

 

mvh Pål Berge

Lenke til kommentar
Hei SPiLL!

 

Har testet alle tre telefonene du snakker om, og til ditt bruk er antageligvis KU990 det beste alternativet. Da med hovedfokus på kamera, som virker til å være viktig for deg.

 

HTC vil jeg ikke anbefale med mindre avansert synkronisering av kalender og kontakter er det viktigste for deg (men i så fall er den suveren).

 

iPhone er som sagt litt mer risky å skaffe seg foreløpig, pga. manglende garanti osv. Har selv kjøpt to iPhone'er som begge har gått dukken etter kort stund.

 

Nokia N95/N82 er vel kanskje også gode alternativer?

 

mvh Pål Berge

 

Takker for svar. Det ser ut som det blir en LG på meg. Har lest i hele dag om de forskjelllige telefonene. Ikke lett å velge, men det heller mest mot LG sin telefon.

Angående N95/N82 så vil jeg helst ha en Touch mobil. Der IPhone scorer høyt, da den ser utrolig bra ut :)

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar

Da har jeg fått LG telefonen i hus. Har lekt meg med den og jeg er stor fornøyd. Den er rask, menyene er råflotte og touch er helt herlig.

Den ser utrolig bra ut synes jeg, for mitt bruk trur jeg gjorde det rette valget og valgte denne her.

 

Tok et bilde av smokken til guttungen min.

Forminsket bildet men kvaliteten er fortsatt knallbra synes jeg.

Trykk på bilde for større

163547.jpeg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Viewty er en brukbar kameratelefon, veldig feminin og grei skjerm. Likte ikke touch'n på hverken den eller cruise, og batteri levetiden på Viewty er håpløs.

 

Har en iPhone selv, og den noen hakk over både den trege plast dingsen til HTC og LG sin knotete greie.

Lenke til kommentar

Har hatt lg ku 990 i ca 3 måneder nå,men kvittet meg med den i går,den var veldig treg til alt,skrive meldinger går treigt,dårlige bilder,uskarpe.må sendes inn for å få ny software oppdatering,masse småbugs,alle kontaktene i telefon boka kopierte seg 5-6 ganger hver,mobilen er treg å bruke generelt,vanskelig å få nye themes,mm mange rare løsninger,dataoverføringer fungerte også veldig dårlig .Dårlig batteri .har faktisk vert mer å mindre misfornøyd med den hele tia,men jeg har jo hatt iphone før,så man blir jo bortsjemt ,med skjermen osv

 

Jeg har hatt alt av nyere mobiler,bytter ca hver 3 mnd har hatt siste mnder :n95,n82,apple iphone,har jo litt å sammenligne lg med

Lenke til kommentar
Har hatt lg ku 990 i ca 3 måneder nå,men kvittet meg med den i går,den var veldig treg til alt,skrive meldinger går treigt,dårlige bilder,uskarpe.må sendes inn for å få ny software oppdatering,masse småbugs,alle kontaktene i telefon boka kopierte seg 5-6 ganger hver,mobilen er treg å bruke generelt,vanskelig å få nye themes,mm mange rare løsninger,dataoverføringer fungerte også veldig dårlig .Dårlig batteri .har faktisk vert mer å mindre misfornøyd med den hele tia,men jeg har jo hatt iphone før,så man blir jo bortsjemt ,med skjermen osv

 

Jeg har hatt alt av nyere mobiler,bytter ca hver 3 mnd har hatt siste mnder :n95,n82,apple iphone,har jo litt å sammenligne lg med

stakkar deg.Jeg kjenner meg ialfall ikke igjen i det du skriver om Lg KU990,jeg er storfornøyd med den selv jeg da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...