Gå til innhold

Må man ha harddisk?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hadde Xbox for et år siden, men den gikk i stykker og jeg kjøpte PS3 og ble fornøyd med det. Men siden 360 Arcade koster 1700kr, så har jeg lyst på en sånn. Eneste jeg lurer på er om man må ha en harddisk for å få spilt online eller om det er noen spill der det kreves i singleplayer også.

 

Noen som vet?

 

Savner Gears of War :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 3 USB-Porter på Xbox 360 (2 Forand og 1 bak) den bak brukes riktig nok til Nettverk's senderen som du må kjøpe vis du vill ha trådløst internett på Xbox'en. Men du kan ikke lagre noen som helst ting som du laster ned fra Xbox Live Markedplace på den eksterne HDD, men du kan derimot spille av filmer, musikk og bilder fra den ved og koble den til Xboxen :)

Lenke til kommentar
Til nå tror jeg ikke det er flere Xbox 360 spill som krever HDD for å spille, men jeg anbefaler sterk og kjøpe enn HDD på 20GB til den for 899,- slik at du har litt å gå på vis du vill ha musikk, bilder, filmer, demoer og slikt på den :)

Da blir den jo dyrere enn en Xbox Premium :(

Lenke til kommentar
ikke glem at GTA IV DLC kan bli på 5GB per stk. Så hvis du planlegger å spille GTA IV, så er harddisk lurt å anskaffe seg ja.

Tviler jeg sterkt på, tror ikke de har planlagt at de med Arcade ikke kan spille GTA: IV uten en HDD til 899,- det ville være et svakt trekk!

Lenke til kommentar

Finner ikke kilder akkurat nå. Men hvis dere forventer DLC på San Andreas / Vice City størrelse (som MS har gått ut å spredt rykter om), så er det nok mye plass som skal til, og ikke 256 MB eller hva faen for at Arcade skal kunne spille...

 

Det er ikke Content som at man får det på disker. Det er downloadable content. Tror nok man må ha HDD hvis man skal laste ned det...

Endret av axe_puzzle
Lenke til kommentar

Ja, men spillet er ikke avhengig av DLC for å funke. Hvis det er sånn at han (trådstarter) MÅ ha DLC kan han kjøpe det til PS3, som òg får DLC, bare ikke de to oppdraga X360 har eksklusivt. Hvis han vil ha det til X360 og samtidig ha muligheten for DLC, ja, da må han ha en HDD, for DLC er over 256 Mb, garantert.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...