CryDude Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Lurer på om det går an med AirStrike i crysis?? har sett det på youtube at en sånn fyr gjør det men finner ikke ut hvordan.
perpyro Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Det er kun 2 plasser i spillet du kan benytte deg av airstrike og begge gangene utføres dette vha. kikkerten og du får beskjed når og hva som skal bombes, det er ikke noe du bestemmer selv.
perpyro Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 OK trodde det dreide seg i single player kampanjen jeg. Men det ser jo ut som det kan arrangeres på sett og vis. Du har jo en map editor med i spillet som du kan gjøre mye rart med.
Andrull Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Som i teksten til videoen, så skal dette være hjemmelaget/moddet, og om man ser nærmere så ser det altså ut som han har brukt en mann som hopper i fallskjerm, og en atombomelignende eksplosjon.
Maniche Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 crymod.com er en fin side; http://crymod.com/thread.php?threadid=15050 her har du airstriket ditt
Kenziz Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg lurer på hvordan jeg skal få de "birdene" til å lande, Jeg holder inn B og trykker på landing zone Oppdraget er at jeg skal "secure the lanidng zone of hostiles" har gjort det skikkelig grundig og det finns ingen flere . Gjør jeg noe feil eller ? hjelp
Maniche Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg lurer på hvordan jeg skal få de "birdene" til å lande, Jeg holder inn B og trykker på landing zone Oppdraget er at jeg skal "secure the lanidng zone of hostiles" har gjort det skikkelig grundig og det finns ingen flere . Gjør jeg noe feil eller ? hjelp kanksje det er en bug?`prøv å loade tidligere (hvis mulig) eller start banen på nytt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå