Gå til innhold

Seagate Barracuda 7200.11 1TB 'vanlig' eller 'RETAIL IN' - Hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Stusset litt over dette. Var og sjekka Seagate Barracuda 7200.11 1TB diskene, og så at det var noen RETAIL IN disker som kostet betraktelig mindre enn de vanlige diskene. Vanlig har varenummer ST31000340AS, mens RETAIL IN har ST310005N1D1AS-RK. Utenom det finner jeg ingen endringer. Noen som kan opplyse meg om forskjellen? Her er forøvrig varen i prisguiden, og begge diskene står i samme vare der. Har vurdert innkjøp av akkurat denne disken en stund, så hadde vært kjekt å vite om det er noen forskjell fra de forskjellige versjonene.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Retail-utgaven kommer i en eske med monterings-skruer og SATA-kabel. Merkverdig at den er såpass mye billigere enn bulk (kun disken i en antistatisk pose).

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hvis du fortsatt er i tvil om hvilke disker du skal ha, vil jeg anbefaler Western Digital GP (GreenPower), med mindre du har stort behov for hastighet (ofte). De utvikler mindre varme og støy, samt at hastigheten er grei nok (samme som forrige generasjons toppmodeller) noe ihvertfall jeg synes er mye viktigere.

Endret av captain_obvious

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...