Cool tomy Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det Nye Guitar Hero Spillet er Ute snart, RockBand!!! Over 52 sanger Over 15 Byer og spille i Over 3 konsert hus i kver by!!!! Diskuter! Om spillet! Endret 29. februar 2008 av Cool tomy
Viking45 Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Eller bare spør meg om ting Har importert det fra statene til PS3. Fikk spillet i dag, og det er knall bra! Gled dere!
Pebble Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 (endret) Har hatt spillet jeg også.. men, la det igjen i statene.. Jeg savner det veldig! Favoritt sangen ble nok Strokes, eller Ok go med here it goes again! morsom sang på trommer.. Skal lett ha det når det kommer!! edit: Rakk og "runde" det i alle fall.. Endret 29. februar 2008 av Pebble
Niram Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Når er release igjen? Gleder meg selv voldsomt! Har ps3 og X360, kjøper til sistnevnte pga venner og slikt.. Kunne så klart importert fra USA, men er skikkelig redd for trøbbel med trommesettet og slikt.. Men kan ikke dere som har det fortelle litt mer a? Er skikkelig nysgjerrig på hvordan det faktisk er!! Og hvor mye betalte dere i frakt? Dere kjøpte vel bundle med samtlige instrumenter?
Viking45 Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 (endret) Når er release igjen? Gleder meg selv voldsomt! Har ps3 og X360, kjøper til sistnevnte pga venner og slikt.. Kunne så klart importert fra USA, men er skikkelig redd for trøbbel med trommesettet og slikt.. Men kan ikke dere som har det fortelle litt mer a? Er skikkelig nysgjerrig på hvordan det faktisk er!! Og hvor mye betalte dere i frakt? Dere kjøpte vel bundle med samtlige instrumenter? Release date er for tiden 2008-06-05 (ifølge CDON.no) Min pakke kom totalt på 2500 kroner (550 kr i frakt). Du får det nok billigere enn det, men jeg måtte bare ha det fort Rock Band special edition (trommer, gitar, mic og selve spillet). Hvis man har trøbbel med noen av "instrumentene" så sender man brev\mail til EA og får dermed et nytt. Så må man sende det defekte når man har mottat det nye (hvis man ikke sender det gamle så kommer straffegebyr som er langt over retail price på instrumentet, grunnet at de ikke greier å levere nok utstyr og folk misbruker det for å få en ekstra gitar osv). Endret 29. februar 2008 av Viking45
Gutmongler Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Har testa det sjøl hos en kamerat som importerte det fra Statene, og det er i prinsipp veldig kult, spesielt trommebiten. Det største problemet jeg hadde med spillet, som gammel GH-fantast, er at Stratocaster-gitaren etter min smak er direkte grusom å spille på. Knappene er altfor store og uhåndterlige, og reagerer ikke alltid fant jeg ut. I tillegg er strumbaren myk og uten det vante klikket du får fra GH-gitarene, og av en eller annen grunn ble jeg mye fortere sliten av å spille med den. Så jeg gleder meg nå til det endelig kommer til Europa, så jeg kan kjøpe meg 360-versjonen og bruke GH-gitarene i stedet for Stratocasterne. Sparer noen kroner og mye irritasjon på det.
B4stian Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Er det slik at man kan bruke PS3 sin GH-gitar i Rockband?
Gutmongler Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Er det slik at man kan bruke PS3 sin GH-gitar i Rockband? Dessverre ikke, foreløpig iallfall. Harmonix har visstnok en patch klar til Rock Band så det kan ordnes, men det er noen uenigheter med Activision som gjør at den ikke er implementert. Vi får tro unga klarer å ordne opp seg imellom etter hvert, så man slipper det tullet der
mESA Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 (endret) Det Nye Guitar Hero Spillet er Ute snart, RockBand!!! Blir nesten feil å si "nye" guitar hero-spillet siden activision har GH og EA har Rock Band Edit: Ser fra wikipedia(sikre kilder der ja) at Harmonix og RedOctane lagde GH, men etter Activision kjøpte opp lisensen elns, så kjøpte Harmonix seg ut og lagde RockBand. Endret 1. mars 2008 av mESA
vikingkylling Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Det "nye" Guitar Hero kalles GH: Aerosmith, og neste "ekte" GH (dvs GH4) er i produksjon. Rock Band er sikkert bra, men det er ikke mer Guitar Hero enn Forza er PGR. Hvor mye kommer Rock Band til å koste? Ser en betalte 2500,- inkludert frakt, så blir det virkelig nesten to tusen spenn for det? Der mista jeg interessen, for å si det mildt...
Cool tomy Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 jaja ¨Nye¨ hehe... det eg mente var at det er nytt her i Europa Men eg gleder meg til det kommer til Europa. Det var mye penger med ¨2500¨ eg så det på RockBand.com der var det 1000 kr (har ikkje sett frakten da) for RockBand Special Edidion Men er RockBand Guitarene myke på knappen?? det ver jo litt domt Og rart! Men Er Da Knappene Større en På GH Guitarene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå