Gå til innhold

en annen mod enn fra det alle andre har?


Anbefalte innlegg

hei

jeg har nå fått kabinettet mitt fra microplex(ENDELIG!!!!) :evil::evil::evil:

jeg har som sagt som alle andre lyst til å legge plexi på sidedøra..

men jeg vil ikke ha det samme og det samme som alle andre, det blir litt drit..

 

det jeg tenkte var at jeg skulle ha en omvendt 'L' hull. så rett ovenfor den lille 'åpneren' lager jeg et hull som er så pass stort at man ikke ser siden av strømforsyningen.

ville dette ha vært kult? eller har dere noen forslag på noen andre måter å sette d opp på?

send inn bilder! :smile:

 

eller så var det sinnsykt med riper på den andre siden av kabinettet. men jeg tenkte å spray lakkere(ja jeg vet det er bad..men det var det jeg tenkte før vøttø!) unreal tournament merke på den siden..men så fant jeg ut at det ble litte granne lite.

hva skal jeg gjøre med det? tenkte på kanskje dekke over med noe svart(tusj ol)

 

noen forslag? skal vedde på dere har noen! :D:D

 

kanskje noen tips på hvordan jeg skal modde den..si noe ut fra fantasien, noen som hørres kult ud, noe som andre ikke har prøvd på eventuelt hva dere ville ha gjort. kanskje vi kan få noe til? :shrug::shrug:

 

er åpen for alle svar!! 8) 8) 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel... anderledes og anderledes.. en omvent L i motsetning til en vanlig L gjør likosm ikke plexien i siden til noe orginal, skal du ha noe som noen legger merke til så må du nesten kutte ut et eller annet motiv, det er jo gjort mange slike, men velger du et orginalt motiv (ikke CS eller noe i den dur, gjerne spill... men se litt rundt om for å se hva som er brukt mye) så er du i verste fall på riktig vei.

 

Woohoo :woot:

Lenke til kommentar

ikke si at jeg har chieftec!!!!! JEG SLÅR DEG! :evil::evil::evil::evil:

 

neida..jeg har en dragon slayer fra compucase :D

jeg tenkte på det samme det med å skjære et hull i motiv.. men blir ikke det forbaska stress da?

og, når jeg lager selveste hullet, flasser ikke malinga av eller blir det ikke stygt?

for det går ikke an å dekke alt me lister..:(:(:(

Lenke til kommentar

Dere er så uorginale at jeg holder på å le meg ihjel alt dere tenker på er å lage firkantede hull og smekk på noen lister. Hui og hei for noen casemoddere, jeg tar av meg hatten for dere. :p

Gjør heller som meg. skjær ut en drage smekk på litt pelxi som du har gravert i dragen på og vips så har du noe som ingen andre på dette forumet har. Nemlig en fin casemod og ikke det kjipe firkantede vinduet som alle fjortisser har. Sorry hvis dette ble litt aggresivt men er lei alle skal si SE PÅ DEN KULE MODDEN MIN og det man får se er noen som har lagd ett firkantet vindu med plexi og lister og ett par lys inni. Og hvis de har vært skikkelig dristige så har de lakkert i to forskjellige farger og vinduet er ikke helt firkantet. DAREDEVILS. Men nok aggresjon, her er dragen som jeg har gravert ut.

Dragon.jpg

Jeg skal legge ut bilder av modden min så fort jeg får tilbake kameraet mitt. Regner med det blir til helga.

Lenke til kommentar

Jeg skal også ha et vindu i mitt coolermaster atc 201 ( :D ). Tenker på vannkjøling uv lys uv kabler osv.

 

Er dette STYGT???: http://www.coolcasegallery.net/ccg/viewcas...e.php?cid=00475

Vinuet er jo tross alt der for en grunn. Du skal kunne se inn!

 

Viss du absolutt ikke vil ha et firkantet vindu, så vil jeg foreslå at du planlegger det nøye. Velg en form som du ikke kommer til å angre på! Jeg har sett alt for mange mislykkede vinduer! (dessuten: desto mer kompleks form, desto større sjanse for et mislykket resultat)

 

Et råd til: Lakker hele kabinettet selv! Ingenting (stort sett) er så rått som et kabinett med bilfinish. Da blir du kvitt ripene og du får fine kanter uten volvo-lister (puss kantene)! INGENTING ødelegger en god casemod som de stygge volvo-listene!

 

Se denne: http://www.neima.com/en7237mod01.shtml

(ok, så hadde han volvo-lister)

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar

Formen på vinduet mitt er lik som avataren min (min logo :D ). Er ikke helt ferdig enda da, skal kjøpe mer lakk og få pusset kantene (ble ikke så veldig pent med lister, som du kan se på I-en). Tror ikke jeg skal sette inn klar plexi, men heller bleket, både grunnet det at jeg har fått en stor plate bleket plexi gratis og at jeg ikke synes det er så pent å se inn i ledningsrotet :smile: .

 

logo_case.jpg

 

(Er ikke helt ferdig)

Lenke til kommentar

Jeg ville ha saget med stikksag eller dremel (avhenger av form), og brukt først en fin fil og så pussepapir på kantene. Viss du planlegger å lakkere etterpå vel og merke :wink: . Prøvte dremelen (black & decker rtx a.k.a. dremel) på kantene på ståldøra mi (den gamle), og det gikk ikke så bra...

 

Iver: Niceee :yes: ! Thx for inspirasjon!

Lenke til kommentar
Er dette STYGT???: http://www.coolcasegallery.net/ccg/viewcas...e.php?cid=00475

Vinuet er jo tross alt der for en grunn. Du skal kunne se inn!  

Nei det var ikke stygt fordi han hadde tatt hensyn til farger og lagt sjelen sin i det han har gjor, men det er ikke så veldig orginalt att det gjør noe heller. De aller fleste her virker det som om skal ha fem-minutters modder. De gidder ikke legge noe særlig arbeid i det og da ser det ut som høgg etterpå. Jeg mener at man kan ta litt hensyn til former og farger slik at det er behaglig å se på

Lenke til kommentar
Dere er så uorginale at jeg holder på å le meg ihjel alt dere tenker på er å lage firkantede hull og smekk på noen lister. Hui og hei for noen casemoddere' date=' jeg tar av meg hatten for dere. :p

Gjør heller som meg. skjær ut en drage smekk på litt pelxi som du har gravert i dragen på og vips så har du noe som ingen andre på dette forumet har. Nemlig en fin casemod og ikke det kjipe firkantede vinduet som alle fjortisser har. Sorry hvis dette ble litt aggresivt men er lei alle skal si SE PÅ DEN KULE MODDEN MIN og det man får se er noen som har lagd ett firkantet vindu med plexi og lister og ett par lys inni. Og hvis de har vært skikkelig dristige så har de lakkert i to forskjellige farger og vinduet er ikke helt firkantet. DAREDEVILS. Men nok aggresjon, her er dragen som jeg har gravert ut.

[img']http://www.interplay.com/bgate2/images2/conceptart/Dragon.jpg[/img]

Jeg skal legge ut bilder av modden min så fort jeg får tilbake kameraet

mitt. Regner med det blir til helga.

 

HELT ENGI MED DEG KOMPIS!!!!

 

Har lenge tenkt på på gjøre noe spess.

Idene mine har ligget i å børste et motiv inn i en kasse av børstet stål.

Tenk dere så fett da!!. Eller plan nr 2. å få gravert inn et skikkelig fett vindu. Desverrre vil dette ruinere økonomien til en liten stakkar som sliter med å få skaffa seg et billig kabinett til 900spenn.

:x :x :x

Lenke til kommentar
Dere er så uorginale at jeg holder på å le meg ihjel alt dere tenker på er å lage firkantede hull og smekk på noen lister. Hui og hei for noen casemoddere' date=' jeg tar av meg hatten for dere. :p

Gjør heller som meg. skjær ut en drage smekk på litt pelxi som du har gravert i dragen på og vips så har du noe som ingen andre på dette forumet har. Nemlig en fin casemod og ikke det kjipe firkantede vinduet som alle fjortisser har. Sorry hvis dette ble litt aggresivt men er lei alle skal si SE PÅ DEN KULE MODDEN MIN og det man får se er noen som har lagd ett firkantet vindu med plexi og lister og ett par lys inni. Og hvis de har vært skikkelig dristige så har de lakkert i to forskjellige farger og vinduet er ikke helt firkantet. DAREDEVILS. Men nok aggresjon, her er dragen som jeg har gravert ut.

[img']http://www.interplay.com/bgate2/images2/conceptart/Dragon.jpg[/img]

Jeg skal legge ut bilder av modden min så fort jeg får tilbake kameraet

mitt. Regner med det blir til helga.

 

HELT ENGI MED DEG KOMPIS!!!!

 

Har lenge tenkt på på gjøre noe spess.

Idene mine har ligget i å børste et motiv inn i en kasse av børstet stål.

Tenk dere så fett da!!. Eller plan nr 2. å få gravert inn et skikkelig fett vindu. Desverrre vil dette ruinere økonomien til en liten stakkar som sliter med å få skaffa seg et billig kabinett til 900spenn.

:x :x :x

 

Forresten hvor får man et skikkelig fett dragemotiv fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...