Gå til innhold

Er dette en god annonse?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tittelen sier det meste, og jeg skal ikke si klart hva mine intensjoner er med denne tråden. (Men de fleste har nok allerede skjønt det :p)

Endret av fredrik
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som Lycantrophe nevnte, tror jeg de fleste gir en lang faen i hva slags pvp utstyr man har. Det er PvEen de fleste er ute etter, det med gull er også viktig.

Basert på utstyret ditt, tviler jeg sterkt på at du får noe særlig for karakteren.

Skrevet (endret)

Skal nå prøve å få en liten slant. Visste ikke at folk brydde seg så mye om mats i banken og penger, delte jo ut litt når jeg forlot serveren :ermm:

Og tror da mounten blir et lite trekkplaster ettersom det er 5200 g bare der :)

Lista opp noe av det PvE utstyret jeg huska i farten :)

Endret av bandreas
Skrevet
Host skrev ikke at det er en PvE server fordi mange liker PvP servere bedre host :p

Hvertfall det inntrykket jeg sitter med.

Så istedet vil du ha masse dårlige tilbakemeldinger når folk faktisk sjekker og finner ut at det er en PvE server?

Det faktum at den er på en PvE server senker også prisen du får betraktelig.

Skrevet

Stemmer. Det skal jo være en viss anonymitet ved at karakteren faktisk er kjøpt. De aller fleste som kjøper en lvl 70 kan jo ikke klassen så godt og blir dermed avvist osv.

Ved link til armory vises jo navn, noe som er litt synd for der er jo hele pakka.

Offtopic: Hvordan går det på den nye serveren Pct? Jeg trenger enda et arena team med høy rating! Get back over to Al'Akir! :p

Skrevet
Tittelen sier det meste, og jeg skal ikke si klart hva mine intensjoner er med denne tråden. (Men de fleste har nok allerede skjønt det :p)

Jeg tror kanskje jeg er inne på noe i hvert fall.

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...