Gå til innhold

Moka. Er den ålright eller?


It's me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet om en jeg kan kjøpe en splitter ny av, men jeg er litt usikker da jeg ikke har funnet noen tester ol. av maskinen.

 

Noen som vet om det er en god maskin? Spesefikasjonene er ålright iallefall: 3.06 gigahertz, 512ddr ram, 60gb harddisk, firewire, 4 usb 2.0 porter, innebygget wlan, nettverkskort m.m

 

Må få solgt den "gamle" maskinen min først iallefall, men da må jeg vite om denne bærbare er noe å gå for.

Lenke til kommentar
vet om en jeg kan kjøpe en splitter ny av, men jeg er litt usikker da jeg ikke har funnet noen tester ol. av maskinen.

 

Noen som vet om det er en god maskin? Spesefikasjonene er ålright iallefall: 3.06 gigahertz, 512ddr ram, 60gb harddisk, firewire, 4 usb 2.0 porter, innebygget wlan, nettverkskort m.m

 

Må få solgt den "gamle" maskinen min først iallefall, men da må jeg vite om denne bærbare er noe å gå for.

 

Jeg tviler ikke på at den er rask og fungerer godt som en desktoperstatter, men jeg kan nesten garantere (uten å vite noe særlig om denne modellen) at den ikke er stillegående og veier opp mot 4 kg.

Lenke til kommentar

Ser ut som akkurat samme maskineri som alienware, whitebox har i sine tilbud. Bare med litt nyere hardware...

 

Så en slik maskin Live og den var jo ENORM.

Skal du ha en maskin som du skal ta med deg forelesninger osv så gå heller for en rimelig og enkel bærbar og så kan du evt kjøpe deg en kurrant stasjonær maskin i tillegg.

 

Går greit det om du vurderer å legge ut 20 000 på en bærbar.

10 000 på en ibook og 10 000 på en stasjonær

Lenke til kommentar
Ser ut som akkurat samme maskineri som alienware, whitebox har i sine tilbud. Bare med litt nyere hardware...

Tror det er samme maskin, men Whitebox har skiftet navn.

 

btw må jeg sjekke ut det med tastaturet ja. 4 kilo er tungt, men det går fint ann å drasse på. 2,5 eller 4 kilo har ikke så mye å si. Tungt er det uannsett, men gir god trening, :lol:

Maskinen skal jeg vel drasse mest rundt på som en brifebombe, og så er det genialt kult å kunne redigere film på tur, spille de mest krevende spillene, laste ned filmer på skolen og alt det jeg trenger. DVD-brenner er heller ikke å forakte. Inmari bra at det er innebygget wlan da jeg har dette hjemme.

 

Er det noen andre maskiner for 18000kr som kan gi omtrent det samme som Moka'en? Det eneste jeg kommer til å savne med den er blåtann(bluetooth) og kanskje litt mindre størrelse.

 

Den kan vel trygt kalles en deskoperstatter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...