Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hmm er skeptisk til kaffe og vann, men det er vell det eneste som kan fukte den litt er jeg redd. Med dypp mener du klypa jeg tar når jeg skal bake, eller hele boksen?

Svelge en snus er ikke godt, jeg ser deg på den;)

EDIT: ikke dypp, men noen få DRYPP;)

Endret av magnus106
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok kaffe i min general løs boks som var blitt tørr, funka fett det. Bortsett fra at jeg tok litt for mye tror jeg så de 2-3 første prellene smakte litt kaffe :/

Skrevet
Hmm er skeptisk til kaffe og vann, men det er vell det eneste som kan fukte den litt er jeg redd. Med dypp mener du klypa jeg tar når jeg skal bake, eller hele boksen?

Svelge en snus er ikke godt, jeg ser deg på den;)

EDIT: ikke dypp, men noen få DRYPP;)

i boksen, ha nokon dråper oppi og rør litt rundt. Er det fortsatt tørr kan du ta litt meir. Snusen skal vere fuktig ikkje våt.

Skrevet

Var på en leir der en av lederne anbefalte å ta seg en kopp kaffe til snusen, noen som har noen erfaringer med dette? Skulle visst være utrolig digg^^

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Kaffe og snus er utrolig digg, du får ikke den ettersmaken (sier ikke at alle hater den) av snus.

Kald vintermorgen + snus + kaffe = :love:

Check out my fridge

POST NR 100 i snustråden folkens !

Endret av Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Skal teste det i morra tidlig, er egentlig ikke noe fan av kaffe. Brekker meg liksom litt av smaken, men antar at man bare må venne seg til det^^

Edit: Har hatt en boks i over 2 uker nå, tar bare en prell om dagen, noe som gjør at den ene prellen blir ekstra digg og det er mer økonomisk :D

Endret av Aleksmy!
Skrevet

Ja,de tar visa. Og ja, pakken kommer rett i postkassa. De sender ikke mer enn maks 5 bokser snus per konvolutt tror jeg, så kommer alltid i postkassa. Derfor lønner det seg vel og å bestille i hele 5 tall, om du skjønner.

Hvor mye man må betale husker jeg ikke, det kan jeg KANSKJE sjekke senere.. men det står jo på siden også om du går inn der og undersøker litt.

Jeg har aldri måttet betale noe toll for det altså. Tror neesten de merker konvolutten med "gift" eller noe, kan KANSKJE gidde å sjekke det også senere. Anyways, jeg leta LENGE etter en brukbar side å bestille amerikansk snus fra, og det var den der jeg fant. Har brukt den noen ganger. Før het den skoal.net :)

Skrevet

takk for den, alltidrett!

har du bestilt mange ganger derifra?

og hvor lang tid tar det fra bestilling, til du har pakken ihende?

Skrevet
Drikker ikke kaffe, men vet hvertfall at det er digg med snus etter en kopp kakao ! :D

Jeg blir ikke Bruce Banner igjen før jeg har fått meg en kopp kaffe og en klype general om morgenen.

Skrevet

Det var fantastisk å sitte ute i kveld med ein god snus og eit par gode øl og bare chille i sommer varmen med god musikk... Var faktisk det einaste eg fant på å gjere her på hybelen...

Skrevet
takk for den, alltidrett!

har du bestilt mange ganger derifra?

og hvor lang tid tar det fra bestilling, til du har pakken ihende?

Var vel 3 gangen jeg bestilte derfra nå om dagen. Første gangen tok det vel omtrent 3 uker før jeg fikk pakken, men det var rundt juletider da.. Andre gangen gikk det ganske nøyaktig 2 uker, og nå siste gangen var det vel 3 uker igjen.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Sitter nå med en feit general pris i leppen, følelsen at den renner ned mellom tennene og essensen av snusen som oser upp i nesen er helt utrolig nydelig. HERLIG!

Skrevet
Sitter nå med en feit general pris i leppen, følelsen at den renner ned mellom tennene og essensen av snusen som oser upp i nesen er helt utrolig nydelig. HERLIG!

Sitter no med N&J mens eg prøver og tømme halv falska med Jack Daniels og ser ferdig sesong 5 av futurama før eg legger meg...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...