Aksjeleif Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg er frustrert akkurat nå!!! Jeg prøvde å laste ned noe. Jeg fikk det til, men fikk ikke med cd-key! Jeg satte lenge og prøvde å laste ned mange forskjellige cd-keys!! :S Jeg våknet på morgenen, tok virus-søk og fant 15 trojanske hester!! Jeg har AVG som virusprogram, og dataen min er helt klikk nå!! Det kommer opp fult av pop-up og annen dritt hele tiden!! Ikke minst: Jeg satt meg ned for å spille litt FS 2002 og i mens jeg spilte så begynte musa å bevege seg! Jeg tenkte " hva faen er det som skjer?" Og litt senere ble mange ruter og annet slettet!! Jeg skrudde av dataen med en gang! Er det noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre for å fikse den!!????!?!!! Skal på data-lan i helgen og vil gjerne at den skal funke 100 % til da!! :S Endret 27. februar 2008 av Skagen Utbedret emnetittel.
gjeewaytee Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 mitt beste råd for enn 100% pc til lan e då at du tar backup av alt du trenger og vil ha som feks bilder, musikk og filmer ol. og kjører en ny ren installering av windows. det e enklere og tar mye kortere tid enn å prøve å finne alle virusene og slette de og då være 100 % sikker på at alt e som det skal
Aksjeleif Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Jeg suger med data, og klarer ikke noe av det du sier :S
gjeewaytee Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 uffda. då blir det litt værre hehe.....hvis du kan brenne en cd plate eller dvd plate så e du godt på vei. då brenner du alle sangene bildene og evt filmer du måtte ha som du vil ta vare på over på cd-er eller dvd-er i første omg
Aksjeleif Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Trenger forsåvidt ikke en dritt av det jeg har på denne dataen, bortsett fra steam-accounten, men den skaffer jeg uansett ;P
snippsat Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Do a system scan and save a logfile" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din.
Aksjeleif Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Hvor står det "Do a system scan and save a logfile" ?
snippsat Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Ahh det står ingen steder. På norsk. Trykk på scan og save log,så kopiere du alt i notpad(ctrl+a) Og limer det inn posten din. Endret 27. februar 2008 av SNIPPSAT
Aksjeleif Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Jeg trykker på " Download HijackThis installer" og da kommer dette opp: "Sikkerhetsinnstillingene på maskinen tillater ikke nedlastingen av denne filen" :S:S:S
snippsat Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) He dette blir ikke lett. Sett ned sikkerhetinnstillingene da. Du får dowloade zip da. Download HijackThis zip. Så må du pakke ut. Endret 27. februar 2008 av SNIPPSAT
Aksjeleif Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Sorry for at jeg maser og at jeg er noob! Kan du fortelle meg dette steg for steg? Skjønner ikke hvordan man setter ned sikkerheten xD
snippsat Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Viss du trykker på Download HijackThis zip Får du lastet den ned da? Endret 27. februar 2008 av SNIPPSAT
Aksjeleif Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Viss du trykker på Download HijackThis zipFår du lastet den ned da? nei
snippsat Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Bruker du IE. Verktøy->alternativer for internett->sikkerhet->sett middels. Kan være antivirus som stopper og så sett til disable så du får lastet ned.
Skagen Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
r2d290 Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 hvis snippsat sitt forslag ikke fungerer, kan du prøve å laste ned firefox www.firefox.com (det er en annen nettleser) Hvis det ikke fungerer, kan det hende at du kan prøve å starte maskinen i sikkerhetsmodus med nettverk (trykk mange ganger på F8 når du starter opp)
Aksjeleif Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Har installert hele windows nå og jeg får slått på dataen, men jeg får ikke til å komme frem til innstillingene sånn at jeg får logget på nett. Fikk tips om at det kanskje var spywear elns som var problemet! :S Før jeg installerte på nytt kom det opp at det var noe feil i dataen og hvis jeg trykte der kom jeg innpå køddsider!! Hvis jeg har installert windows på nytt, er da hele dataen rensket og jeg er helt fri for virus? Off, det håper jeg
Aksjeleif Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 er det noen som vet du ovenfor + hva som skal til for å få til nett? Skal på lan i morgen og trenger selvsagt nett
norbat Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hvis du har formatert og lagt inn winXP på nytt, så skal det ikke være noe 'virus' igjen. Nå sier du ikke hvordan du gjennomførte denne installeringen. At du ikke kommer på nett kan kanskje skyldes at det mangler driver (til nettverkskortet). Du kan sjekke ved å gå til: Kontrollpanel->system->maskinvare->enhetsbehandling. Hvis du har noen 'gule' varselsymboler der så kan du se hva de melder.
Aksjeleif Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 (endret) ok. skal sjekke det! hmm. det er i hvertfall ikke en dritt på dataen EDIT: Btw, det er ingenting som heter "system" innpå kontrollpanelet mitt :S Endret 28. februar 2008 av Sindris1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå