Gå til innhold

En på tjenestested dimmer


srbz

Anbefalte innlegg

Neste mnd dimmer en her på tjenestestedet mitt, og jeg kan nesten ikke vente. Normalt er jeg ikke noen langsint person, og tror som regel det beste om de fleste, men jeg kan ikke få understreket nok hvor glad jeg er for at vedkommendre forsvinner ut av livet mitt. Eneste er at jeg gruer meg litt til dimmetriksene. For jeg er sikker på at de kommer, og når de inntreffer så inntreffer de nok hardt. Men det blir nok verdt det, jeg har lenge sett frem til å få avtjene resten av min førstegangstjeneste og evt. et års kontrakt i etterkant, uten at denne personen rett og slett skal forringe min livskvalitet når jeg er inne til tjeneste. Jeg tror også nesten samtlige her på tjenestestedet deler min optimisme rundt dette.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyren er ille fordi han er et irritasjonsmoment overfor så å si alle som omgås ham her på tjenestested. Vedkommende har allerede kjørt i gang med simple men likevel hardtslående dimmetriks som bare skaper trøbbel for oss andre, selv månedsvis før dimmedato. Det er i mine øyne en av de mest selvsentrerte personene jeg har vært borti, og erfaringsmessig vil han neppe sky noen midler for å gjøre det jævlig for oss andre når han stikker. I tillegg har vi en annen urokråke som han tydeligvis fyrer opp under med faenskapet sitt, men jeg håper på at også denne personen vil bli mer omgåelig etter at han nå snart har forsvunnet.

 

Nå er ikke jeg den som har opplevd dritten hans på kroppen i størst grad her, men samtlige, uten unntak, av oss i omgangskretsen hans har nok på et eller annet tidspunkt i noen grad blitt forulempet av vedkommende. Fysj og fy.

 

Sist gang vi ble utsatt for dimmetriks, var på tidligere tjenestested, av vernepliktige som troppen min egentlig ikke kjente noe særlig. Disse besto stort sett i vaskepulver på gulvene over hele kasernen, og at de hadde skrudd opp vannlåsen på alle vaskene slik at de ikke kunne brukes uten store mengder søl før vi fikk fikset det (noe som jo egentlig er en ganske enkel jobb å ordne). Denne personen, derimot, er nok troende til å finne på langt verre ting enn det. Tidligere har han veltet skap, lagd enormt rot på rommene til andre vernepliktige, lagd verre søl med det han har for hånden, krasjet kompanibilen ("uhell"), som er det eneste fungerende transportmiddelet vi har til rådighet, og sannsynligvis stjålet et par saker og ting. I tillegg er han en pest og en plage å omgås til daglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...