Dudeson Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 hehe ikke verst på en maskin til 10k med vista og 1g ram til 150spenn,er jo og gjøre narr av folk,og dem kaller den en kriger....
WheelMan Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har på følelsen av at jeg var før dell
Langbein Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) 1 GB RAM kan være mer enn nok, avhengig av bruk, og med riktig operativsystem. Men med de lave RAM-prisene vi har for tiden så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke starter på 2 GB isteden. Eller bruker de RAMBUS minne? Som sagt, det blir litt drøyt å bare stappe 1 GB i en PC som leveres med Vista, og når den attpåtil markedsføres som en spillmaskin. Eller er det Minesweeper de har i tankene? Endret 27. februar 2008 av Langbein
tom waits for alice Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 To brukere synes dette var en passende tråd å starte en aldri så liten OS-fanboykrig i. Det synes ikke moderator, så dermed ble to poster slettet. Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå