Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny bil stereo, hva skal jeg velge?


lfnsr

Anbefalte innlegg

altså.. nå blei det fort bevist at han kompissen din brukte genesis amper, og ikke dynabel amper..

 

(bare noe jeg har hørt, orker ikke diskutere)

 

skriver her av egne erfaringer jeg.. syns dynabel låter crap :)

 

ja, dynabel vant litt i dBdrag.. de var eneste i klassen og hadde "20.000 watt" og spilte bare noen få dB høyere enn folk med en brøkdel av watten og mindre ombygde biler :)

 

dette er blitt diskutert før, er det noe mer du vil ta opp, så ta det på PM.. vi gidder ikke ødelegge denne tråden :)

Hva snakker du om? Genesis amper nei? Han brukte Dynabel subber, forsterker og SEAS komp-sett. Dynabel kompsett i bagasjerommet sammen med en Alpine styreenhet. Så ikke kom her å si noe annet, please :)

Jeg er helt enig i det du sier, utenom at det låter crap. For det låter nemlig mye bedre en en stor del av utvalget i verden, til en rimelig penge. Lydkvalitet/watt vs pris er veldig bra! Men vis du leser LENGER oppe, så ser du at jeg ANBEFALER Us Amps, og ikke dynabel. Jeg sier bare at dynabel ikke er noe man skal styre unna, for det låter nemlig veldig pent sammen med Morel-sett. Ja jeg snakker av erfaring, JA jeg har dette selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
altså.. nå blei det fort bevist at han kompissen din brukte genesis amper, og ikke dynabel amper..

 

(bare noe jeg har hørt, orker ikke diskutere)

 

skriver her av egne erfaringer jeg.. syns dynabel låter crap :)

 

ja, dynabel vant litt i dBdrag.. de var eneste i klassen og hadde "20.000 watt" og spilte bare noen få dB høyere enn folk med en brøkdel av watten og mindre ombygde biler :)

 

dette er blitt diskutert før, er det noe mer du vil ta opp, så ta det på PM.. vi gidder ikke ødelegge denne tråden :)

Hva snakker du om? Genesis amper nei? Han brukte Dynabel subber, forsterker og SEAS komp-sett. Dynabel kompsett i bagasjerommet sammen med en Alpine styreenhet. Så ikke kom her å si noe annet, please :)

Jeg er helt enig i det du sier, utenom at det låter crap. For det låter nemlig mye bedre en en stor del av utvalget i verden, til en rimelig penge. Lydkvalitet/watt vs pris er veldig bra! Men vis du leser LENGER oppe, så ser du at jeg ANBEFALER Us Amps, og ikke dynabel. Jeg sier bare at dynabel ikke er noe man skal styre unna, for det låter nemlig veldig pent sammen med Morel-sett. Ja jeg snakker av erfaring, JA jeg har dette selv.

 

greit, du vinner.. still.. JEG syns dynabel låter crap :)

Lenke til kommentar
http://www.mamut.net/dynabel/lotus-1-800-web.jpg

 

Kaller du de sub'ene Dynabel?

Ehm? Excuse me? Sa jeg i år? Sa jeg at han vant i NM? Jeg sa at han vant 1 plass, EMMA-award. Jeg sa heller ikke noe om årstall, men jeg mener at det var i fjor sommer ;) Max-power treffet eller GAtebil treffet. I Doesnt Remember.

Kan legge opp de bildene jeg har fått av han da, vis det er så viktig for deg?

http://www.avhandel.no/joomla/images/rsgal...al/eclipse8.jpg

http://www.avhandel.no/joomla/images/rsgal...al/Eclipse4.jpg

http://www.avhandel.no/joomla/images/rsgal...al/Eclipse3.jpg

http://www.avhandel.no/joomla/images/rsgal...al/eclipse6.jpg

 

Neimenn altså, hva er det jeg ser? Er det virkelig dynabel subber? OGså se der! DYNABEL forsterkere. HAh..

Wow så mye Genesis her altså :=

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
spiller hvertfall ikke så pent at det gjør noe..

 

men tviler på at du uten mye erfaring hører særlig lydkvalitetsmessig forskjell på subber :)

 

ang forsterker, så er det alltid greit med nok watt..

 

 

Nei, sant d :)

 

Kunne du ha lagt ut en link til en forsterker med ok pris, som fint kan dra 2 av disse :)

 

Takker!

Lenke til kommentar
spiller hvertfall ikke så pent at det gjør noe..

 

men tviler på at du uten mye erfaring hører særlig lydkvalitetsmessig forskjell på subber :)

 

ang forsterker, så er det alltid greit med nok watt..

 

Vel, er det noe CV kan, så er det bass, så er nok ikke så dumt med CV subber.

Lenke til kommentar
spiller hvertfall ikke så pent at det gjør noe..

 

men tviler på at du uten mye erfaring hører særlig lydkvalitetsmessig forskjell på subber :)

 

ang forsterker, så er det alltid greit med nok watt..

 

Vel, er det noe CV kan, så er det bass, så er nok ikke så dumt med CV subber.

 

Enig! Naboen hadde 2x10" Cerwin Vega i stasjonsvogna før, drevet av en 4x50w sony forsterker som han fikk med bilen.. ræva liten sak.. men den dro kassa fint, og bassen var helt utrolig! Han fikk de av fetteren sin som hadde hatt de i 10-15 år.. Da snakker vi gamle og slitne subber, enda så spilte de utrolig godt! Bassen tok godt tak i seteryggen! :) De spilte ikke kjempepent, men bassen var utrolig god!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...