Gå til innhold

Rist for å lese SMS

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Skrevet

Meiner det var ein artikkel for ei stund sidan som fortalte om eit program som har ein "rist-funksjon" på fleire måtar i nye Nokia s60 med bevegelsessensor. For eksempel i spel, når det skal navigerast i musikklister, bildearkiv osv. Nokon som hugsar kva artikkel det var, eller namn på programmet, lenke til sida for nedlasting?

Skrevet

Hei gutt! Ja det ligger et gratis spill på wap.nokia.com

Der bruker man bevegelses sensoren for spillet. Jeg prøvde det på min N70, virket dårlig. Min sensor er av den enkle typen, bare for og finne ut om bildene blir tatt når mobilen er vertikalt eller horisontalt.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

@ hamiso: Det programmet du linker til er vel ute, en kamerat av meg har N95 og han har både FlipSMS, Star Wars-lasersverd, og et program som gjør at man kan bla seg i menyene ved å vippe på den. :)

Skrevet
@ hamiso: Det programmet du linker til er vel ute, en kamerat av meg har N95 og han har både FlipSMS, Star Wars-lasersverd, og et program som gjør at man kan bla seg i menyene ved å vippe på den. :)

Ja, det er dette "nokmote" eg tenker på.

men det virkar vel ikkje å vera heilt klart for "normal" nedlasting ennå? Såg ein stad at det berre er ein usignert prøveversjon som er klar.

Og kan det brukast i andre telefonar? Som n82?

Eller finnes det andre program med liknande funksjon?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...